يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 56915
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قم:

امنيت بايد همراه نشاط اجتماعي باشد

قم نيوز : معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قم گفت: امنيت بايد همراه نشاط اجتماعي باشد ولي لازم است اين فضاي نشاط اجتماعي همراه موازين ديني باشد.
امنيت بايد همراه نشاط اجتماعي باشد
امنيت بايد همراه نشاط اجتماعي باشد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجید یزدی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی که در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد،  اظهار کرد: طرح برپایی نمایشگاه از 15 سال گذشته در قم ایجاد شد و بازخورد خوبی داشت.

 وی خاطرنشان کرد: اینگونه طرح‌ها باید فضای عبرت، آموزش و افزایش آگاهی افراد در عرصه اجتماع را به همراه داشته باشد البته فعالیت ارزشمندی است که به همیاری سازمان‌ها نیاز دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با بیان اینکه به جز امنیت موظف هستیم برای ایجاد نشاط اجتماعی مردم سرمایه‌گذاری کنیم گفت: امنیت باید همراه نشاط اجتماعی باشد ولی لازم است این فضای نشاط اجتماعی همراه موازین دینی باشد و مقصود نشاط همراه لهو و لعب نیست.

یزدی خاطرنشان کرد:‌ بشر با مباحث ملموس مرتبط است ائمه اطهار(ع) از مباحث عینی و عملی استفاده می‌کردند تا محتوایی مناسب به مخاطب منتقل شود. نیروی انتظامی و دادگستری کلیپ‌های ارزشمندی دارند که می‌تواند برای مخاطبان طرح‌ها تأثیرگذار باشد البته وجود کارشناسان مسلط و آشنا به مباحث نیز ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: نشاط برای سلامتی جوانان و ابزار اقتصادی برای تقویت بنیان اقتصادی خانواده باید در طرح‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcft1dt.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما