دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 56937
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک:

عملیات بهسازی بلوار شهید ابراهیمی در حال اجراست

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم از ادامه بهسازی بلوار شهید ابراهیمی حد فاصل خیابان محدث قمی تا میدان بسیج و بلوار هنرستان خبر داد.
عملیات بهسازی بلوار شهید ابراهیمی در حال اجراست
عملیات بهسازی بلوار شهید ابراهیمی در حال اجراست
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به بهسازی بلوار شهید ابراهیمی، افزود: در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و افزایش ضریب ایمنی در این خیابان و فرعی های اطراف آن بهسازی بلوار شهید ابراهیمی در دستور کار معاونت امور زیر بنایی منطقه قرار گرفته است.
وی افزود:در این پروژه، بیش از 300 متر جدول نهر،  300 متر جدول کانیو  و نهایتا عملیات زیر سازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
اصفهانیان مقدم بیان داشت: با اجرای بهسازی بلوار شهید ابراهیمی، این بلوار به خیابان محدث قمی متصل و مسیر دسترسی ساکنین این محدوده به میدان بسیج و خیابان هنرستان ضمن کاهش مسافت، تسهیل نیز می گردد.
وی اضافه کرد: طرح هایی از این قبیل در سطح منطقه در حال اجراست که می‌توان به احداث بلوار حکیم، ادامه بلوار محتشم کاشانی، فاز 3 بلوار شهید روحانی و ... اشاره نمود که توسط شهرداری منطقه و همکاری و مشارکت شهروندان با پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی در حال اجرا می‌باشند.
اصفهانیان مقدم تصریح کرد با اتمام پروژه های ترافیکی و عمرانی مذکور که  نقش بسیار مهمی  در تسهیل عبور و مرور شهری دارند  بهبود ترافیک در سطح منطقه  صورت خواهد پذیرفت .
وی در خاتمه افزود: در حال حاضر جدول گذاری بلوار شهید ابراهیمی به اتمام رسیده و آماده عملیات زیر سازی و آسفالت می باشد و در صورت تامین آسفالت مورد نیاز حداکثر تا پایان بهمن ماه به بهره برداری کامل برسد .
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjahei.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما