چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 57315
منبع : خبرگزاری فارس
مدير كل ورزش و جوانان استان قم:

نظارت بر باشگاه‌هاي ورزشي دقيق‌تر شود

قم نيوز : مدير كل ورزش و جوانان استان قم از بازرسي و هیأت‌ پزشكي ورزشي قم خواستار نظارت ويژه و دقيق بر عملكرد باشگاه‌هاي ورزشي قم شد.
نظارت بر باشگاه‌هاي ورزشي دقيق‌تر شود
نظارت بر باشگاه‌هاي ورزشي دقيق‌تر شود
به گزارش قم نیوز حسن عابدی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیأت‌ پزشکی ورزشی قم در سالن کنفرانس این اداره کل اظهار کرد: از نظر این اداره کل هیأت‌ پزشکی ورزشی در برگزاری همایش‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و برنامه‌های متنوع آموزشی برای آگاه‌سازی و افزایش دانش مدیران، مربیان، ورزشکاران و دیگر نیروی انسانی فعال در ورزش از علم و دانش روز این عرصه مهم اجتماعی هیاتی موفق است.

وی بازرسی از باشگاه‌های ورزشی را یکی از مهمترین ماموریت‌های این هیأت‌ ورزشی عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش باشگاه‌ها و رشد میزان علاقمندی مردم به فعالیت در باشگاه‌های ورزشی، یقینا یکی از مهمترین ماموریت‌های این هیأت‌ باید نظارت دقیق بر عملکرد باشگاه‌ها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: نظارت و بازرسی از فعالیت باشگاه‌های ورزشی باید در همکاری نزدیک بازرسی این اداره کل و هیأت‌ پزشکی ورزشی انجام شود تا سلامت ورزش تضمین شده و شاهد امنیت خاطر در تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی باشیم.

وی یاد آور شد: حتما نظارت دقیق هیأت‌ پزشکی ورزشی بر برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان در دستور کار قرار بگیرد تا هیات‌ها پوشش پزشکی رقابت‌ها را خارج از محدوده این هیأت‌ انجام ندهند و بدین‌ترتیب کمتر شاهد آسیب‌دیدگی ورزشکاران در میادین ورزشی باشیم.

عابدی با بیان اینکه فدراسیون ورزشی باید فدراسیون‌های دیگر را نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان تمام رشته‌ها در طول سال الزام کند، در پایان اظهار کرد: در بخش‌ها و توابع قم آمار جمعیت بیمه شده نسبت به سال گذشته کمی کاهش داشته که انتظار ما از مسوولان ورزش و جوانان بخش‌های تابعه پیگیری جدی این موضوع است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamenm.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما