پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 57366
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس ستاد اقامه نماز استان قم خبر داد

ارسال 56 اثر فعالان نماز استان قم به دبيرخانه اجلاس سراسري نماز

قم نيوز : رئيس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: هزار و 300 اثر در زمينه فضاي مجازي به دبيرخانه اجلاس سراسري ارسال شده كه از اين تعداد 56 اثر از استان قم بوده است كه از تعدادي صاحبان آثار در اجلاس سراسري تقدير مي‌شود.
ارسال 56 اثر فعالان نماز استان قم به دبيرخانه اجلاس سراسري نماز
ارسال 56 اثر فعالان نماز استان قم به دبيرخانه اجلاس سراسري نماز
به گزارش قم نیوز محمد خامه‌یار ظهر امروز در سومین اجلاس استانی نماز که در تالار قدس مدرسه امام خمینی برگزار شد اظهار کرد: از مسؤولان نهادها و کسانی که در زمینه برگزاری این اجلاس همکاری داشتند تقدیر و تشکر می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از برگزاری اجلاس از مراجع تقلید رهنمودهایی دریافت شد گفت: این اجلاس و اجلاس‌های استانی دیگر مقدمه اجلاس سراسری است که پنجشنبه آینده با پیام رهبری در بندر عباس برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم خاطرنشان کرد:‌ برگزاری این اجلاس مقدمه فعالیت‌هایی است که در زمینه نماز هنوز برجای مانده است تا به دغدغه جامعه دینی و اسلامی پاسخ داده شود و بتوانیم از ظرفیت‌هایی که رهبر معظم انقلاب در پیامشان به اجلاس سراسری نماز فرمودند استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی ظرفیت وسیعی است که از این ظرفیت و فرصت به طور شایسته استفاده نکردیم.

خامه‌یار یادآور شد: مرکز تخصصی نماز فعالیت‌های خوبی در زمینه نماز انجام داده و کتاب و نرم‌افزارهایی منتشر کرده است.

وی عنوان کرد:‌ هزار و 300 اثر در زمینه فضای مجازی به دبیرخانه اجلاس سراسری ارسال شده که از این تعداد 56 اثر از استان قم بوده است که از تعدادی صاحبان آثار در اجلاس سراسری تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3w9n.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما