جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 57388
منبع : خبرگزاری فارس
توسط كميته فني صورت گرفت

دعوت 31 جودوكار قم به اردوي استعداديابي و قهرمان‌پروري

قم نيوز : 31 جودوكار مستعد و آينده‌دار استان قم از سوي كميته فني براي حضور در اردوي استعداديابي و قهرماني به اردوي آماده‌سازي دعوت شدند.
دعوت 31 جودوكار قم به اردوي استعداديابي و قهرمان‌پروري
دعوت 31 جودوكار قم به اردوي استعداديابي و قهرمان‌پروري
به گزارش قم نيوز هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با تصمیم کمیته فنی این هیات ورزشی تعداد 31 جودوکار مستعد و آینده‌دار را برای حضور در اردوی استعدادیابی این رشته ورزشی به منظور پشتوانه‌سازی برای قهرمانی این رشته دعوت کرد.

این دعوت با تصویب در هیات رئیسه جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌های مستعد جودو در رده سنی نوجوانان برای نخستین بار اردوی آموزشی و استعدادیابی قهرمانی زیر نظر استاد والی دبیر کمیته آموزش فدراسیون جودو برگزار می‌شود.

این اردو از روز جمعه 24 آذر ماه در منطقه نیروگاه و به میزبانی باشگاه جودو تشکیل خواهد شد و جودوکاران در اوزان منهای 50، 55، 60، 66، 73، 81 و 90 کیلوگرم تمرین خواهند کرد، در حالی که 31 جودوکاران دعوت شده به این اردو نفرات برتر مسابقات انتخابی نوجوانان قم و مسابقات قهرمانی بسیج هستند.

در وزن ۵۰ کیلوگرم حسن صادق، مهدی شمسی‌پور، امیرحسین طهماسبی، یاسر رضا‌قلی‌گل، محراب نوروزی، محمدحسین صفایی‌حائری و ابوالفضل نوری و در وزن ۵۵ کیلوگرم علی صفایی‌حائری و میلاد سالاری‌فرد نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو محسوب می‌شوند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محمودی، عبدالله حسن‌خانی، محمدجواد محبی، جواد جعفریان و ابوالفضل رستمی، در وزن ۶۶ کیلوگرم سیدعلی اجاق، حسین ‌سلیمانی، امیرمحمد فیروزی، سیدعلی رضویان، محمدرضا اسدی و حسین‌ خدابنده‌لو و در وزن ۷۳ کیلوگرم مهدی صفایی‌حائری، حسین طالبی و امیرحسین قربانی به اردو می‌روند.

در وزن ۸۱ کیلوگرم علی حاجی‌زاده، محمد طالبی، علیرضا میرباقری‌جم و سیدمحمدامین علیزاده و در وزن ۹۰ کیلوگرم علیرضا کشاورزیان، حسین صفایی‌نکو، سیدمحمدسجاد قانع به همراه امیرحسین عرب‌قمی در این اردو حضور دارند، ضمن اینکه با تصمیم کمیته فنی، امکان دعوت افراد مستعد دیگر به اردوهای بعدی وجود دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaenm.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما