يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 57457
منبع : خبرگزاری فارس
دوشنبه 27 آذر ماه انجام مي‌شود

برگزاري 4 مسابقه فوتسال جام شهداي مدافع حرم در قم

قم نيوز : چهار مسابقه از ديدارهاي فصل 1396 بازي‌هاي ليگ برتر فوتسال با عنوان جام شهداي مدافع حرم در سالن شهيد حيدريان قم برگزار مي‌شود.
برگزاري 4 مسابقه فوتسال جام شهداي مدافع حرم در قم
برگزاري 4 مسابقه فوتسال جام شهداي مدافع حرم در قم
به گزارش قم نیوز هر هشت تیم حاضر در نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال روز دوشنبه 27 آذر ماه در چهار مسابقه هفته نهم این فصل در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

این در حالی است که کمیته فوتسال قم بازی‌های این دوره را به شکل رفت و برگشت و به مدت 14 هفته برگزار می‌کند تا نخستین قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم برای نمایندگی این استان در مسابقات فصل 1397 لیگ باشگاه‌های کشور نیز مشخص شود.

برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم از سوی کمیته فوتسال در حالی اعلام شد که این رقابت‌ها امسال با عنوان جام شهدای مدافع حرم به انجام می‌رسد و با تدبیر این کمیته هر هفته از بازی‌ها به نام یکی از شهدای گرانقدر و معزز مدافع حرم نام‌گذاری شده است.

کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال قم نهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال را با عنوان گرامیداشت شهید منصور عباسی در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان این شهر برگزار می‌کند و طبق روز دوشنبه 27 آذر ماه نخستین بازی هفته را تیم‌های آرش و آتلیه‌ یاقوت برگزار می‌کنند.

تیم رده دومی شیر ویژه برای کاهش فاصله امتیازات خود با تیم صدر جدولی نبرد این هفته با تیم قعرنشین شهرداری قم دیدار می‌کند، ضمن اینکه فوتسالیست‌های تیم رده سومی ذاکر برابر مقاومت صف‌آرایی می‌کنند و تیم رده نخست لیگ برتر یعنی نبرد رو در روی ماهان قرار می‌گیرد.

در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال قم تیم قعرنشین شهرداری با نتیجه پنج بر چهار به ماهان باخت، تیم صدرنشین نبرد برابر مقاومت نخستین‌بار در این فصل سه بر سه مساوی کرد و متوقف شد، شیر ویژه در جدال با آتلیه یاقوت به تساوی چهار بر چهار رسید و ذاکر سه بر دو آرش را مغلوب کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqknm.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما