دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 57520
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری:

صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم راه اندازی می‌شود

قم نيوز : قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از راه‌اندازی صندوقی با عنوان زمین و ساختمان برای جذب سرمایه‌های خرد در شهرداری قم خبر داد.
صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم راه اندازی می‌شود
صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم راه اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا معرفت با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی و جذب سرمایه‌های خرد برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های شهری، اظهار داشت: شهرداری قم به دنبال اجرای طرح راه‌اندازی صندوق زمین و ساختمان و صندوق پروژه بوده که لایحه این موضوع، به‌زودی به شورای شهر قم ارائه می‌شود.
قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح جمع‌آوری سرمایه‌های خرد برای آن دسته از افرادی که توانایی اجرای پروژه مستقل را ندارند در نظر گرفته‌شده است، افزود:افراد زیادی به مجموعه شهرداری برای مشارکت در طرح‌ها مراجعه می‌کنند که باید برای آن‌ها اطمینان خاطری در جهت سرمایه‌گذاری از جانب شهرداری ایجاد شود.
معرفت ادامه داد: شهرداری قم برای ایجاد رضایت شهروندان پیگیر برخی موارد است؛ چرا که کارکرد این صندوق به‌صورت سهام پروژه و زیر نظر مستقیم شهرداری بوده که باید ساز و کار مناسب آن شامل نحوه سرمایه‌گذاری، تعداد سهام، سود سهام و غیره برای آن دیده شود.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری تمام تلاش خود را بعد از راه‌اندازی صندوق در جهت رضایتمندی شهروندان انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: اعتمادسازی برای شهروندان از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده که شهرداری نیز با توجه به حساسیت‌های موجود جوانب این اقدام را سنجیده و بعد عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کند.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuwaw.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما