دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 57527
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

برگزاری رقابت های جودو نونهالان پسر در قم

قم نيوز : دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم گفت: مسابقات جودو قهرمانی پسران رده سنی نونهالان در هشتمین روز دی‌ماه به میزبانی قم برگزار می‌شود.
برگزاری رقابت های جودو نونهالان پسر در قم
برگزاری رقابت های جودو نونهالان پسر در قم
به گزارش قم نيوز علیرضا معتضدی امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم، پیکارهای رده سنی نونهالان این رشته به منظور شناسایی بهترین‌ها برای عضویت در ترکیب تیم منتخب قم به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پیکارها جنبه انتخابی تیم رده سنی نونهالان جودو قم را دارد، افزود: از تمامی باشگاه‌ها و مربیان فعال این رشته در سطح استان برای اعزام تیم‌ها و استعدادهای پرورش یافته این رشته در پیکارهای قهرمانی و انتخابی رده سنی نونهالان قم دعوت به عمل آمده است.

دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: این رقابت‌ها برای برگزاری در روز جمعه هشتم دی‌ماه برنامه‌ریزی شده است و در آن متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1382 تا دهم دی سال 1387 امکان شرکت در مسابقات را دارند، ضمن اینکه پیکارهای این دوره در 13 وزن به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با حضور جودوکاران اوزان منهای ۲۷، ۳۰، ۳۴، ۳۸، ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶،  73 و به اضافه ۷۳ تا سقف ۹۰ کیلوگرم به انجام می‌رسد و شرکت کنندگان به هنگام ثبت‌نام باید کارت بیمه ورزشی، آی‌دی کارت و کارت هوشمند فدراسیون را ارائه کنند.

معتضدی اضافه کرد: جودوکارانی که نسبت به دریافت آی‌دی کارت خود اقدام نکرده‌اند باید اصل شناسنامه و کارت ملی را به همراه یک نسخه تصویر آن با یک قطعه عکس به همراه آخرین حکم کمربند در شب وزن‌کشی این دوره از رقابت‌ها به کمیته مسابقات هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش تحویل دهند.

وی ابراز کرد: همچنین جودوکارانی که تا کنون نسبت به صدور کارت هوشمند فدراسیون اقدامی نداشته‌اند باید تا قبل از ثبت‌نام برای مسابقات اقدام کنند و کارت هوشمند و یا تاییدیه آن‌را ارائه کنند، ضمن اینکه وزن‌کشی روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه در خانه جودو مجموعه ورزشی تختی قم انجام می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfetdt.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما