دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 57540
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور صورت گرفت

تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه حضرت معصومه(س)

قم نيوز : طی مراسمی با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی از جمعی از دانشجویان برتر دانشگاه حضرت معصومه(س) تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه حضرت معصومه(س)
تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز آیین گرامیداشت دهمین سالگرد تاسیس دانشگاه حضرت معصومه(س) عصر امروز با حضور شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی برگزار شد.

در این مراسم احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، عطاء الدین قاسمی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، علیرضا باقری ثالث رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) و معصومه ظهیری مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم حضور داشتند.

علیرضا باقری ثالث رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) در ابتدای مراسم گفت: این دانشگاه با وجود مشکلات به مسیر خود ادامه داده و دانشگاه حضرت معصومه(س) براساس سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها تاسیس شده و تاسیس دانشگاه‌های ویژه بانوان برای برقراری عدالت اجتماعی جزو وظایف دولت است.

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در ادامه مراسم با اشاره به ضرورت الگو شدن دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار کرد: امیدوارم که این دانشگاه با توسعه خود بتواند به الگویی برای دانشگاه تک جنسیتی در کشور تبدیل شود. دانشجویان امروز، مدیران آینده هستند و با تربیت زنانی سالم و توانمند، خانواده و جامعه ای سالم را خواهیم داشت و نتیجه آن سلامت اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه دانشگاه حضرت معصومه(س) در بخش فیزیکی و بخش‌های دیگر تلاش می‌کنم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضا آخوندزاده مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز در این مراسم گفت: افزود: دانشگاه‌های استان می‌توانند از ظرفیت‌های حوزه‌ها به خوبی استفاده کنند، شعار دانشگاه حضرت معصومه(س) «بانوی فرزانه؛ اعتلای خانواده» است و تلاش می‌کنیم که مادران خوبی برای آینده در این دانشگاه تربیت شوند.

در بخش پایانی جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تعدادی از دانشجویان، کارمندان و اساتید برتر دانشگاه حضرت معصومه(س) تجلیل شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawmnm.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما