چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 57615
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور عمرانی استانداری قم:

مهندسان درباره ایمنی ساختمان‌ها به مردم اطمینان خاطر بدهند

قم نيوز : معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: زلزله‌های اخیر ترس را در دل مردم انداخته است و مهندسین نسبت به این ترس مسؤول هستند و باید اطمینان لازم را از ساختمان‌ها به مردم بدهند.
مهندسان درباره ایمنی ساختمان‌ها به مردم اطمینان خاطر بدهند
مهندسان درباره ایمنی ساختمان‌ها به مردم اطمینان خاطر بدهند
به گزارش قم نيوز محسن بهشتی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار کرد: تمام افراد در ذات خود تابع موازین اخلاقی هستند و در روابط اجتماعی نیز به هم صحبتی با افراد با اخلاق تمایل دارند.

وی افزود: اگر خدماتی که در کشور انجام می‌شود کیفیت مطلوبی داشته باشد و مهندسین اخلاق را در ساخت و سازهای خود در نظر بگیرند می‌توانیم در بحث توسعه پایدار نیز عملکرد مطلوبی داشته و گام محکمی در این راستا برداریم.

معاون امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه اخلاق در تمام حرفه‌های جامعه باید رعایت شود، عنوان کرد: نتایج این‌گونه همایش‌ها در پشت تریبون‌ها قابل رویت نیست بلکه باید نتایج آن را در ساخت و سازهایی که انجام می‌شود ببینیم که امیدواریم با برگزاری چنین همایش‌هایی در عرصه توسعه پایدار به نتایج مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه زلزله‌های اخیر ترس را در دل مردم انداخته است و مهندسین نسبت به این ترس مسؤول هستند و باید اطمینان لازم را از ساختمان‌ها به مردم بدهند، ادامه داد: عوامل مختلف موجب تعدیل رفتار افراد می‌شود و اگر این تعدیل به دلیل عوامل بیرونی باشد قانون و اگر به دلیل عوامل درونی باشد اخلاق نام دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdk90k.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما