دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 57825
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال قم خبر داد

استعداديابي فوتساليست‌هاي نخبه قم براي حضور در تيم ملي اميد

قم نيوز : مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال استان قم از استعداديابي فوتساليست‌هاي نخبه قم براي حضور در تيم ملي اميد ايران خبر داد.
استعداديابي فوتساليست‌هاي نخبه قم براي حضور در تيم ملي اميد
به گزارش قم نیوز مهدی عمویی امروز در قم، اظهار کرد: برگزاری مرحله پایانی اردوی استعدادیابی فوتسالیست‌های قم به منظور شناخت چهره‌های نخبه و آینده‌دار این رشته برای معرفی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید ایران در قم انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: به همین منظور علی صانعی سرمربی تیم ملی امید المپیک ایران شخصا در قم حضور می‌یابد تا مرحله نهایی استعدادیابی فوتسال امید استان قم را روز شنبه نهم دی‌ماه در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم زیر نظر بگیرد.
مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم افزود: برای شناسایی نفرات حاضر در اردوی نهایی، تا کنون سه مرحله استعدادیابی در قم انجام شده است و برای هماهنگی هر چه بهتر این بازیکنان، یک جلسه تمرینی در سالن شهدای صادقیه برگزار شد.
وی سپس به بازیکنان دعوت شده به این اردو اشاره و عنوان کرد: سجاد آتشی، محسن بیات، عباس اسم‌خانی، علی‌اکبر استهری، مهدی فعلی، امیرحسین ربیعی، علی زینلی، سیدحسن احمدی، امیرمحمد تلخابی، محمدرضا پیرایش، حسین صادقی و محمدرضاسبزآبادی به این اردو دعوت شده‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgn79n.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما