دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 57832
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم؛

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم مدیریت پسماند

قم نيوز : کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم مدیریت پسماند ویژه مسئولان هیئات مذهبی بانوان استان قم برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم مدیریت پسماند
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم مدیریت پسماند
به گزارش قم نیوز در این مراسم که در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، بر نقش مسئولان هیئات مذهبی بانوان تاکید و آموزش هایی در خصوص آشنایی با مفاهیم مدیریت پسماند، از جمله تفکیک پسماند خشک از تر و لزوم کاهش مصرف ارائه شد.
در این کارگاه، حجت الاسلام نجاریان زاده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به حضور مسئولان هیئات مذهبی بانوان در کارگاه آموزشی، برگزاری این قبیل برنامه ها را به منظور تقویت بنیه آگاهی و علمی این افراد مفید ارزیابی کرد و گفت: شرکت افراد در این کارگاه ها علاوه بر آگاهی بخشی به خود فرد به دلیل ارتباط این افراد با دیگران تاثیر بسزایی در کاهش تولید پسماند خواهد داشت.
 سید عبدالله میرابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم نیز هدف از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولان هیئات مذهبی بانوان استان را ارتباط چهره به چهره این افراد با دیگر بانوان عنوان کرد و افزود: در هیئت های مذهبی بانوان، علاوه بر انتقال مفاهیم دینی و احکام، مسائل روز اجتماعی و فرهنگی نیز مطرح می شود و محل مناسبی برای بیان موضوعات مربوط به محیط زیست و مدیریت تولید پسماند است.
ظهیری مشاور استاندر در امور بانوان نیز تاثیرگذاری یک زن در خانه و محیط کار را بی بدیل خواند و گفت: بانوان خود عامل هستند و اثرگذاری ویژه ای در دیگر افراد دارند و این ویژگی سبب میشود که آموزش به این افراد در حوزه آموزش به عنوان یک اصل تبدیل شود.
در ادامه کارگاه آموزشی ویژه مسئولان هیئات مذهبی بانوان استان با بیان مفاهیم مدیریت پسماند از جمله انواع پسماندها، تفکیک پسماند خشک از تر، لزوم کاهش مصرف و بازیافت ادامه یافت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewv8n.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما