دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 57833
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان میادین خبر داد:

ایجاد 2300 فرصت شغلی به صورت مستقیم در سازمان میادین

قم نيوز : مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: با ایجاد فضای مناسب جهت مشارکت و جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی، سازمان میادین اقدام به اشتغال مستقیم 2300 نفر نموده است.
ایجاد 2300 فرصت شغلی به صورت مستقیم در سازمان میادین
ایجاد 2300 فرصت شغلی به صورت مستقیم در سازمان میادین
به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری با اشاره به فرصت شغلی به وجود آمده در سازمان، افزود: سازمان میادین به عنوان یکی از بازوان اجرایی شهرداری، شرح وظایف از پیش تعیین شده ای داشته و اهداف خرد و کلانی برای آن ترسیم گردیده است و می بایستی برای تحقق این اهداف، متناسب با شرح وظایف تعریف شده اقدام نمود.
وی به تشریح اقدامات سازمان در این زمینه پرداخت و عنوان نمود: در مجموعه سازمان سعی شده هدف ایجاد درآمدهای پایدار به صورت تدریجی باشد تا منجر به افزایش درآمدها و هزینه کرد منطقی، متناسب با سرمایه گذاری ها صورت پذیرد.
مظفری ادامه داد: سازمان میادین با احداث 18 فروشگاه همشهری و 31 بازارچه عرضه میوه و تره بار ریحان در سطح مناطق هشتگانه، 76 کیوسک عرضه مایحتاج، استقرار غرف فصلی و مناسبتی و همچنین ساماندهی دست فروشان سه شنبه بازار پردیسان، جمعه بازار  خیابان ظهور در جمکران، ساماندهی دست فروشان پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر و ...؛ جمعاً برای 2300 نفر ایجاد اشتغال نموده است.
وی تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق هشتگانه را از مهمترین اولویت های کاری برشمرد و اظهار داشت: اعتماد شهروندان به اقدامات شهرداری ها بالاترین سرمایه آنها است و باید در فکر این باشیم که عمق این اعتماد را گسترده کرده و اتکا به اعتماد شهروندان را افزایش دهیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmcdt.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما