سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 57884
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت پهلواني و زورخانه‌اي استان قم خبر داد

اعزام 25 ورزشكار قم به مسابقات ورزش‌هاي پهلوانی كشور

قم نيوز : سرپرست هیأت پهلواني و زورخانه‌اي استان قم از اعزام تيمي 25 نفره به نمايندگي از قم براي حضور در مسابقات پهلواني كشور خبر داد.
اعزام 25 ورزشكار قم به مسابقات ورزش‌هاي پهلوانی كشور
اعزام 25 ورزشكار قم به مسابقات ورزش‌هاي پهلوانی كشور
امیر فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای میزبانی این دوره از مسابقات پهلوانی قهرمانی کشور به هیأت گیلان سپرده شده و این پیکارها روزهای پایانی هفته جاری در رشت به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه این نخستین مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای پیشکسوتان ایران است، اضافه کرد: این دوره از پیکارها با عنوان جام جهان پهلوان محمود نامجو در رشت برگزار می‌شود و ورزشکاران استان‌های مختلف در تلاش برای کسب مقام‌های برتر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم افزود: مسابقات بخش تیمی این دوره به میزبانی سالن جهان‌پهلوان تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت به انجام می‌رسد، ضمن اینکه پیکارهای بخش انفرادی در زورخانه پوریای ولی این شهر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم منتخب هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم برای حضور در این رقابت‌ها امروز به رشت اعزام شد، در حالی که ترکیب آن را 25 ورزشکار تشکیل می‌دهند و از صبح روز هفتم دی‌ماه تا عصر جمعه هشتم دی برای کسب مقام‌های برتر با حریفان مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbawbs.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما