دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 5801

امکانات خود را برای توسعه شنا در قم بسیج می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم‌ گفت: با توجه به ظرفیت غنی و استعدادهایی که در قم وجود دارد، تمام امکانات خود را برای توسعه بیش از پیش شنای قم بسیج می‌کنیم.
امکانات خود را برای توسعه شنا در قم بسیج می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، مسعود حسین‌جمال امروز اظهار کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری سبب ارتقای دانش مربیان شاغل در شنا شده و این مهم حاکی از تلاش مجموعه هیئت برای موفقیت آینده شنا در استان قم است.

وی بیان داشت: پیرو سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم، از آغاز فعالیت در هیئت، امر آموزش را سرلوحه کارهای خود قرار دادیم و خوشبختانه برگزاری دوره‌های مربیگری شنا در سطح درجه سه در هر دو بخش آقایان و بانوان از جمله دوره‌هایی است که برای مربیان شنای قم برگزار شده است.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم‌ ابراز داشت: هدف ما در این دوره‌ها ارتقای سطح دانش مربیان شنای استان بوده است و خوشبختانه تمامی مربیان شاغل در رشته شنای استان قم در این دوره‌ها حضور داشته‌اند و زیر نظر مدرسان فدراسیون شنا آخرین دانش این رشته ورزشی را فرا گرفته‌اند.

وی در ادامه به برنامه‌های این هیئت در ایام تابستان و اوقات فراغت اشاره و خاطر نشان کرد: در بخش اوقات فراغت، استقبال خوب خانواده‌ دانش‌آموزان، افزایش فعالیت چشمگیر اعضای هیئت شنا را به دنبال داشت.

حسین‌جمال یادآور شد: سال گذشته در جشنواره شنای دانش‌آموزان استان که در دو بخش دختران و پسران برگزار شد، حدود ۵۰ شناگر در بخش دختران و ۱۰۰ شناگر در بخش پسران به مدت دو روز در استخرهای واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر شهر قم با یکدیگر مسابقه دادند.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم بتوانیم ورزش شنای قم را از حالت تفریحی و همگانی خارج و آن را در مسیر قهرمانی توسعه دهیم و در میادین و مسابقات مختلف نیز زمینه حضور موفق شناگران قم را به وجود آوریم.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم‌ تصریح کرد: خوشبختانه ورزش شنا در قم علاقه‌مندان زیادی دارد و همین علاقه‌مندی سبب شد تا در هیئت تیمی را برای شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی تشکیل دهیم که بتوانیم از رده‌های سنی پایه شناگرانی موفق برای آینده این رشته ورزشی شناسایی کرده و پرورش دهیم.

وی تاکید کرد: امکانات ورزش شنا نیز در قم نسبت به سال‌های گذشته بسیار مطلوب شده و افزایش استخرها در نقاط مختلف شهر سبب توزیع عادلانه امکانات شده است و دیگر شاهد شلوغی در استخرهای استان در یک منطقه خاص نیستیم.

حسین‌جمال ابراز داشت: شنای قم هنوز نتوانسته است به جایگاه خوبی در مقایسه با سایر استان‌ها دست یابد بنابراین این هیئت با هدف رساندن موقعیت شنای قم به سطح اول شنای کشور تلاش خود را به کار می‌بندد تا در سال جاری بتوانیم در مسابقات قهرمانی کشور حضور موفقی داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.xdtiw6dcygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما