جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 58015
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني نوجوانان صورت گرفت

دعوت جودوكاران 7 وزن به اردوي تيم منتخب قم

قم نيوز : هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم جودوكاران هفت وزن رده سني نوجوانان را به اردوي آماده‌سازي تيم منتخب اين رده سني دعوت كرد.
دعوت جودوكاران 7 وزن به اردوي تيم منتخب قم
دعوت جودوكاران 7 وزن به اردوي تيم منتخب قم
به گزارش قم نیوز با توجه به مصوبه هیأت رئیسه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش و کمیته فنی این هیأت ورزشی با هدف استعدادیابی برای توسعه قهرمانی و پشتوانه‌سایز برای قهرمان‌پروری این رشته، برای تشکیل اردوی تیم نوجوانان جودو قم برنامه‌ریزی شده است.

این اردو برای شناسایی ظرفیت‌های مستعد جودو قم در رده سنی نوجوانان برای نخستین‌بار در قالب اردوی آموزشی و استعدادیابی قهرمانی زیر نظر استاد والی دبیر کمیته آموزش فدراسیون جودو ایران روز جمعه هشتم دی‌ماه در کانون بسیج  تشکیل خواهد شد.

به همین منظور هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از نفرات مورد نظر خود در باشگاه‌های فعال این رشته در اوزان منهای 50، 55، 60، 66، 73، 81 و 90 کیلوگرم برای حضور در اردوی استعدادیابی و قهرمان‌پروری جودو قم دعوت به عمل آورده است.

در وزن ۵۰ کیلوگرم این اردو حسن صادق، مهدی شمسی‌پور، امیرحسین طهماسبی، یاسر رضا قلی‌گل، محراب نوروزی، محمدحسین صفایی‌حائری و ابوالفضل نوری و در وزن 55 کیلوگرم علی صفائی‌حائری و میلاد سالاری فرد در این اردو تمرین خواهند کرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محمودی، عبدالله حسن‌خانی، محمدجواد محبی، جواد جعفریان و ابوالفضل رستمی، در وزن 66  کیلوگرم سیدعلی اجاق، حسین‌ سلیمانی، امیرمحمد فیروزی، سیدعلی رضویان، محمدرضا اسدی و حسین‌ خدابنده‌لو و در وزن ۷۳ کیلوگرم مهدی صفایی‌حائری، حسین طالبی و امیرحسین قربانی حضور دارند.

در وزن ۸۱ کیلوگرم علی حاجی‌زاده، محمد طالبی، علیرضا میرباقری‌جم و سیدمحمدامین علیزاده و در وزن منهای 90 کیلوگرم علیرضا کشاورزیان، حسین صفایی‌نکو، سیدمحمدسجاد قانع و امیرحسین عرب‌قمی دیگر نفرات حاضر در اردوی استعدادیابی جودو قم به شمار می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciwuaw.t1avz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما