شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 58081
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

بیانیه جامعه المصطفی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی

قم نيوز : امروز مهم‌ترین هدف جنگ نرم دشمن، گرفتن امید و اعتماد به نفس ملت ایران است؛ از این رو، ضمن ایجاد هوشیاری در برابر روش‌‌های گوناگون دشمن، باید نقشه آنان را درک کرد و برای مقابله با استمرار دشمنی با ملت ایران باید در هر دوره‌‌ای طراحی و نقشه دشمن را در عرصه‌‌های مختلف فهمید و براساس آن رفتار کرد.
بیانیه جامعه المصطفی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی
بیانیه جامعه المصطفی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی
به گزارش قم نیوز متن بیانیه جامعه المصطفی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«يَا أَيُّهَاالنَّاسُ إِنَّ وَعْدَاللَّهِ حَقٌّ فَلَاتَغُرَّنَّكُمُ الْحَيَاةُ‌الدُّنْيَا وَ لَايَغُرَّنَّكُمْ بِاللَّهِ‌الْغَرُورُ؛
اى مردم، همانا وعده خدا حق است. زنهار تا اين زندگى دنيا شما را فريب ندهد و زنهار تا [شيطان] فريبنده شما را درباره خدا نفريبد». (فاطر: 5)
بار دیگر یوم‌الله 9 دی‌ماه فرارسید و خاطره این روز غرورآفرین و حماسه‌ساز، دل‌های دوستداران اسلام و انقلاب را فراگرفت. این روز بزرگ، که «روز بصیرت» نام‌گذاری شده، یکی از روزهای مهم و ماندگار انقلاب و نماد ارادت ملت شریف ایران به حضرت سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا و تجدید میثاق با امام(ره)، شهدا و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و تجلیگاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق آن در عصر ما، آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، است.
این حماسه بزرگ، فصل جدیدی از بصیرت و ولایتمداری ملت ایران را در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان فتنه‌افروز پیش روی جهانیان گشود تا با خیال واهی و افکار پوچ، به دنبال آزمودن اراده و اعتماد ایرانیان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشند، زیرا این مردم با وحدت و همبستگی عمیق در حمایت از انقلاب و لبیک به ندای رهبر فرزانه‌شان تا پای جان ایستاده‌اند.
حضور ملت ایران در 9 دی 1388، «اقتدار» و «استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه، حقیقتی واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی می‌سازند.
نقش داهیانه، روشنگری‌ و هدایت‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در خلق حماسه بزرگ 9 دی‌ماه بر کسی پوشیده نیست و بی‌شک، زمینه‌ساز اصلی حضور ده‌هامیلیونی مردم در راه‌پیمایی بزرگ آن روز و تداوم روحیه انقلابی و فتنه‌ستیزی در جامعه بود.
مردم بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با حضور حماسی و وحدت‌بخش در 9 دی سال 88، ضمن اعلام پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، طومار دشمنان را در هم پیچیدند و انزجارشان را از توطئه‌های طراحی‌شده و حامیان داخلی و خارجی آن به نمایش گذاشتند.
امروز مهم‌ترین هدف جنگ نرم دشمن، گرفتن امید و اعتماد به نفس ملت ایران است؛ از این رو، ضمن ایجاد هوشیاری در برابر روش‌‌های گوناگون دشمن، باید نقشه آنان را درک کرد و برای مقابله با استمرار دشمنی با ملت ایران باید در هر دوره‌‌ای طراحی و نقشه دشمن را در عرصه‌‌های مختلف فهمید و براساس آن رفتار کرد.
ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، با پیروی از آموزه‌های ناب اسلامی و قرآن و درس‌ها و عبرت‌های عاشورایی و نیز رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی و مقاومت کرده، آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب و اهداف پلید آنان را در نطفه خفه خواهد کرد.
جامعه‌المصطفی‌العالمیه
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb8gbs.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما