يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 58111
منبع : خبرگزاری فارس

آماده‌سازي پرتاب‌گر قم براي مسابقات آسيايي 2018

قم نيوز : ملي‌پوش دووميداني استان قم در آستانه پيكارهاي دووميداني 2018 قهرماني آسيا به صورت ويژه و فشرده در مجموعه ورزشي شهداي هفتم‌تير قم تمرين مي‌كند.
آماده‌سازي پرتاب‌گر قم براي مسابقات آسيايي 2018
به گزارش قم نیوز در حالی که حدود یک ماه دیگر به زمان برگزاری مسابقات دوومیدانی 2018 داخل سالن قهرمانی آسیا باقی مانده، محمدحسین اسکندری ستاره پرتاب نیزه قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم اردوی آماده‌سازی خود را برپا کرده است.
این در شرایطی است که فدراسیون دوومیدانی کشورمان میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را بر عهده دارد و قرار است این پیکارها در سالن سرپوشیده آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود و مردان و زنان دوومیدانی‌کار از کشورهای مختلف قاره کهن به میدان می‌روند.
 
* تمرین ملی‌پوش پرتاب وزنه قم در سالن اختصاصی
رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: قم به عنوان یکی از استان‌های موفق دوومیدانی ایران روی چند دوومیدانی‌کار مستعد و افتخار آفرین سال‌های اخیر برای کسب سهمیه حضور در هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا حساب کرده، در حالی که یکی از این چهره‌های مطرح محمدحسین اسکندری در رشته پرتاب وزنه است.
حمید نریمان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های هیأت دوومیدانی‌ استان قم سالن چند منظوره سوده واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم برای تمرینات چهره موفق و افتخار آفرین دوومیدانی‌ قم یعنی محمدحسین اسکندری پیش‌بینی شده و این دوومیدانی‌‌کار با تمام توان برای موفقیت در مسابقات آسیایی تلاش و تمرین می‌کند.
 
* بازدید مدیر کل ورزش و جوانان قم از تمرینات ملی‌پوش دوومیدانی قم
این مهم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم را نیز به اتفاق رئیس هیأت دوومیدانی‌ به مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم کشاند تا مسوولان ورزش قم از نزدیک تمرینات ملی‌پوش دوومیدانی قم را در راه کسب آمادگی برای حضور در پیکارهای 2018 قهرمانی آسیا زیر نظر بگیرند.
 
* ایران میزبان پیکارهای آسیایی 2018
این در شرایطی است که مسابقات دوومیدانی‌ داخل سالن قهرمانی مردان و زنان آسیا روزهای 12 تا 14 بهمن ماه سال جاری به عنوان بالاترین سطح پیکارهای قهرمانی قاره کهن با حضور ملی‌پوشان کشورمان و چهره‌های شاخص سایر کشورهای آسیایی در ایران به انجام می‌رسد.
 
* اسکندری با سابقه 2 دوره حضور در پیکارهای آسیایی
بر همین اساس محمدحسین اسکندری ملی‌پوش دوومیدانی‌ قم در رشته تخصصی خود یعنی پرتاب وزنه سخت به دنبال کسب آمادگی لازم برای حضوری شایسته در این پیکارها است، در حالی که اسکندری پیش از این دو بار سابقه حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا به میزبانی کشورهای چین و قطر را دارد.
 
* تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی در قم
در حالی که ستادی با عنوان ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک در اداره کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل شده، دوومیدانی‌ در کنار رشته‌هایی نظیر تکواندو، جودو، ووشو، کشتی، تیراندازی و چند رشته دیگر با داشتن قهرمانانی همچون محمدحسین اسکندری به عنوان قهرمان پرتاب وزنه ایران به آسیایی شدن امیدوار است.
این در حالی است که علاوه بر مسابقات 2018 داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران به انجام می‌رسد، در نیمه سال 1397 بازی‌های آسیایی 2018 به میزبانی جاکارتای اندونزی به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی سال 2018 قاره کهن پیش‌روی دوومیدانی‌کاران و سایر رشته‌های ورزشی کشورمان است.
 
* فعالیت پرتاب‌گر ملی‌پوش قم زیر نظر مربی تخصصی
اسکندری که سال‌ها سابقه فعالیت در این رشته و عضویت در تیم ملی دوومیدانی ایران را داراد، با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم و پیگیری‌های هیأت دوومیدانی قم، تمرینات خود را زیر نظر یک مربی متخصص رشته پرتاب وزنه به نام حسین نثاری در قم و در سالن سرپوشیده سوده مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم برگزار می‌کند.
حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به اتفاق علی رضایی رئیس هیأت دوومیدانی استان قم برای بررسی از روند آماده‌سازی این دوومیدانی‌‌کار با تجربه استان قم، امروز در محل تمرینات وی حاضر شدند و از نزدیک در جریان برنامه‌های تمرینی وی قرار گرفتند.
 
* رضایی: قم در انتخابی تیم ملی حضور پرقدرت خواهد داشت
رئیس هیأت دوومیدانی استان قم در رابطه با روند آماده‌سازی ملی‌پوش دوومیدانی‌ قم اظهار کرد: اسکندری برای کسب سهمیه حضور در مسابقات 2018 دوومیدانی‌ داخل سالن قهرمانی آسیا از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی است و با این وضعیت در انتخابی تیم ملی قطعا حضور پرقدرتی خواهد داشت.
وی ادامه داد: ما در دهه سوم دی‌ماه پیکارهای دوومیدانی‌ داخل سالن قهرمانی کشور را پیش‌رو داریم و این رقابت‌ها به واسطه اینکه انتخابی تیم ملی برای مشخص شدن ترکیب تیم منتخب کشورمان در مسابقات آسیایی امسال محسوب می‌شود، از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.
 
* 12 تا 14 بهمن ماه زمان برگزاری پیکارهای آسیایی
علی رضایی عنوان کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خوشبختانه وضعیت خوبی در روند آماده‌سازی اسکندری شاهد هستیم و یقینا وی با کسب سهمیه تیم ملی روزهای ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه در قهرمانی آسیا با قدرت با حریفان پیکار می‌کند.
رئیس هیأت دوومیدانی‌ استان قم با بیان اینکه حضور شخص مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سالن سوده مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر انگیزه فراوانی به مجموعه هیأت و به ویژه محمدحسین اسکندری داد و یقینا این موضوع باعث افزایش روحیه ملی‌پوش ما برای درخشش در انتخابی تیم ملی و سپس قهرمانی آسیا خواهد شد.
 
* اسحاقی: پیکارهای انتخابی تیم ملی دهه سوم دی‌ماه برگزار می‌شود
دبیر هیأت دوومیدانی استان قم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات سال جاری دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون دوومیدانی در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه برگزار خواهد شد و نفرات برتر مواد و رشته‌های مختلف بلافاصله به اردوی آماده‌سازی تیم ملی راه می‌یابند تا با قدرت با رقبای آسیایی خود پیکار کنند.
محمدرضا اسحاقی عنوان کرد: با توجه به شرایط جسمانی اسکندری یقینا وی یکی از امیدهای کسب مدال برای دوومیدانی‌ قم در مسابقات قهرمانی کشور و راهیابی به تیم ملی است، خوشبختانه هم مدیریت و هم معاونین اداره کل ورزش و جوانان با حمایت‌های خود روحیه بسیار خوبی به قهرمان این رشته تزریق کرده‌اند.
 
* 2 میدان آسیایی پیش‌روی قهرمان دوومیدانی قم
وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان با در اختیار قرار دادن سالن سوده مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر و حمایت‌های بی‌شائبه از وی برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و قهرمانی 2018 داخل سالن آسیا، کمک شایانی به روند آماده‌سازی این قهرمان کرده است.
دبیر هیأت دوومیدانی استان قم در پایان اظهار کرد: خوشبختانه حسین نثاری مربی ارزنده تیم ملی که تا کنون ورزشکاران زیادی در سطح مسابقات قهرمانی آسیا و جهان پرورش داده، با تداوم حمایت‌های صورت گرفته و حضور در شهر کریمه اهل بیت (س) شرایط مساعدی برای کسب افتخار توسط محمدحسین اسکندری ایجاد کرده است.


انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcfyydt.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما