قم نيوز : اندیشمند کانادایی گفت: خیلی از یهودیان عقیده دارند که صهیونیسم و اسرائیل، یهود را فاسد کرده است و اکنون از جمله روش‌های مبارزه و مخالفت با صهیونیسم ابراز موضع گیری، تحریم وسایل و بایکوت کردن برنامه علیه اسرائیل است.
اندیشمند کانادایی: اگر حمایت ایران نبود الان فلسطینی وجود نداشت/ صهیونیسم یهود را فاسد کرده است
به گزارش قم نیوز اریک والبرگ در نشستی با کارشناسان انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم گفت: تمایل داشتم در مورد تهدیدها و مقاومت‌های ایران و فلسطین در شرایط کنونی صحبت کنم؛ ایران از کشورهایی است که از فلسطینیان حمایت کرده و همیشه حامی فلسطین بوده و اگر این حمایت نبود، الان فلسطینی وجود نداشت.
 این روزنامه نگار با اشاره به سیاست ایران در قبال آمریکا  افزود: سیاست ایران در قبال آمریکا خوب است و  ایران اجازه نفوذ به ایالت متحده در منطقه  را نمی‌دهد. به عنوان یک کانادایی وظیفه‌ام این است برای غربی‌ها و کانادایی‌هایی که از فلسطینیان حمایت می‌کنند بگویم باید از ایران حمایت کنند.
این اندیشمند کانادایی با اشاره به نفوذ صهیونیسم در کانادا اظهار داشت: اکنون دولت کانادا در دست  لابی‌های صهیونیسم است و این لابی سه دهه قوی تر شده و نخست وزیر سابق کاندا محافظه کار و طرفدار اسرائیل و معتقد بود که کاندا بهترین دوست اسرائیل است.
والبرگ گفت: در مورد کشورم و شهر تورنتو احساس مسئولیت می‌کنم. اکنون در شهر تورنتو که قلب یهودیت غرب است، زندگی می‌کنم. یکی از مهم‌ترین  لحظات زندگی من، چندی قبل اتفاق افتاد و شاهد بودم که گروه اسرائیلی در حال اجرای برنامه کنسرت کانادا هستند؛ فعالان ضد صهیونیسم، فعال شدند و  پلاکاردهایی در دست گرفتیم و نوشته بودیم که باید اسرائیل از فلسطین خارج شود.
روزنامه نگار مسکو تایمز اظهار داشت: خیلی از یهودیان عقیده دارند که صهیونیسم و اسرائیل، یهود را فاسد کرده است و اکنون از جمله روش‌های مبارزه و مخالفت با صهیونیسم ابراز موضع گیری، تحریم وسایل و بایکوت کردن برنامه علیه اسرائیل است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjxvei.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما