يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 58146
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 4 تيم باشگاهي صورت گرفت

قهرماني باران‌مهر قم در مسابقات فوتسال بانوان

قم نيوز : تيم فوتسال باران‌مهر قم با پيروزي در تمام بازي‌ها و بالاتر از ساير رقباي خود موفق به كسب مقام قهرماني رقابت‌هاي چهار جانبه فوتسال بانوان شد.
قهرماني باران‌مهر قم در مسابقات فوتسال بانوان
قهرماني باران‌مهر قم در مسابقات فوتسال بانوان
به گزارش قم نیوز برگزاری بازی‌های چهار جانبه بانوان فوتسال بانوان در قم با برنامه‌ریزی کمیته بانوان هیات فوتبال استان قم انجام شد و چهار تیم باران‌مهر، مهر پویان، مریم و پارسا برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نخستین بازی این جام بین تیم‌های باران‌مهر و مهر پویان به انجام رسید و در پایان دیداری که در آن هفت گل به ثمر رسید و در نهایت فوتسالیست‌های تیم باران‌مهر با حساب پنج بر دو حریف خود را شکست دادند تا یک پای فینال این دوره از مسابقات لقب بگیرند.

دومین بازی این تورنمنت چهار جانبه را تیم‌های فوتسال بانوان پارسا و مریم قم انجام دادند و در حالی که بازی جذاب آنها پنج گل داشت، پارسا با نتیجه چهار بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا دومین تیم راه یافته به دیدار نهایی باشد و برای کسب مقام قهرمانی به مصاف باران‌مهر برود.

طبق برنامه‌ریزی کمیته بانوان هیات فوتبال استان قم دیدار فینال رقابت‌های چهار جانبه فوتسال بانوان بین تیم‌های باران‌مهر و پارسا به انجام رسید و در پایان این فوتسالیست‌های تیم بارن‌مهر بودند که در جشنواره گل خود با نتیجه پنج بر دو حریف را شکست داده و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9f0k.yt0jo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما