پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 58296
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم خبر داد

پیشرفت 87 درصدی فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی

قم نيوز : عضو شورای شهر قم از پیشرفت 87 درصدی فاز سم بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد.
پیشرفت 87 درصدی فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی
به گزارش قم نیوز روح‌الله امراللهی در قم، با بیان اینکه در طرح تفضیلی شهر قم سه مسیر دسترسی اصلی برای پردیسان پیش‌بینی شده است اظهار کرد: در آینده پردیسان بیش از 250 هزار نفر ساکن خواهند بود که محور آیت‌الله بروجردی یکی از این مسیرهای دسترسی است.
وی با بیان اینکه این بلوار به طول بیش از 9 کیلومتر از انسجام به سمت پردیسان در حال اجرا است افزود: در تقاطع شهرک قدس این پروژه دچار اختلاف سطح است و مجبور بودیم که در این مسیر تقاطع غیرهمسطحی را اجرایی کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر تملکات مورد نیاز برای تکمیل تقاطع شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی تصریح کرد: نشست‌های مختلفی با ارگان‌های مرتبط با این تملکات داشتیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر مسائل را حل کرده و پروژه روال عادی خود را پیگیری کند.
وی با تاکید بر اینکه فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی به طول 6 کیلومتر بیش از 87 درصد پیشرفت دارد گفت: این بخش پروژه در مرحله زیرسازی و روسازی و تامین روشنایی است.
امراللهی با بیان اینکه مسیر این قابلیت را دارد که تا اوایل سال 97 در اختیار مردم قرار گیرد گفت: البته در این زمینه نیازمند همکاری مدیران عالی استان هستیم تا تملکات هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjm8ei.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما