پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 58324
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني زير 21 سال صورت مي‌گيرد

رقابت بيس‌باليست‌هاي قم در پيكارهاي جام فجر

قم نيوز : بيس‌باليست‌هاي مستعد و آينده‌دار استان قم بهمن ماه در مسابقات گراميداشت دهه مبارك فجر براي كسب عناوين برتر مقابل حريفان خود به ميدان خواهند رفت.
رقابت بيس‌باليست‌هاي قم در پيكارهاي جام فجر
رقابت بيس‌باليست‌هاي قم در پيكارهاي جام فجر
به گزارش قم نيوز بیس‌بال یکی از رشته‌های پرطرفدار و موفق ورزش قم به عنوان زیر مجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کند و در سال‌های اخیر با وجود اینکه از امکانات، منابع مالی و پشتیبانی چندان مطلوبی برخوردار نبوده اما هیچ‌گاه از حرکت در مسیر پیشرفت متوقف نشده است.

این رشته ورزشی علاوه بر اینکه در مسابقات لیگ و پیکارهای بیس‌بال قهرمانی کشور برای ورزش قم افتخار آفرین بوده، با توجه به درخشش ورزشکاران خود بارها سهمیه تیم‌های ملی اعزامی به میادین برون‌مرزی را کسب کرده و بر همین اساس افتخارات آسیایی نیز نصیب ورزش قم کرده است.

حضور موفق در مسابقات مختلف از بازیکنان این رشته چهره‌های با تجربه‌ای پرورش داده و در قم مربیان با دانش و توانمندی نیز در بیس‌بال فعالیت می‌کنند، مربیانی که با استعدادیابی از نخبه‌های این رشته ورزشی، همچنان مسیر پیشرفت آن را ادامه می‌دهند به طوری که قم امسال نیز در جمع چهار تیم برتر لیگ ایران ایستاد.

اکنون که انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات بیس‌بال زیر 21 سال قهرمانی کشور برنامه‌ریزی کرده، بیس‌بالیست‌های مستعد قم نیز خود را برای حضور در این پیکارها آماده می‌کنند، رقابت‌هایی که با عنوان جام فجر به انجام خواهد رسید.

میزبانی این مسابقات را جزیره قشم انجام می‌دهد و انجمن بیس‌بال و سافت‌بال این پیکارها را به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در دهه سوم بهمن ماه امسال برگزار می‌کند، مسابقاتی که یک فرصت مناسب برای شناسایی نخبه‌های این رشته و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی است و به همین منظور استان‌های مختلف کشور آمادگی خود را برای شرکت در این پیکارها به فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbafbs.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما