شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 58363
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم برنامه محوری در فرهنگ‌سازی شهری

قم نيوز : عضو شورای شهر قم بر لزوم برنامه محوری در فرهنگ‌سازی شهری تاکید کرد.
لزوم برنامه محوری در فرهنگ‌سازی شهری
به گزارش قم نیوز علیرضا احمدی در قم، با اشاره به معضلات اجتماعی و فرهنگی در شهر قم گفت: یکی از منشاهای این مشکلات بی برنامگی است؛ ما برنامه‌ها و راهبردهای خوبی داریم ولی به کار نمی‌گیریم؛ امام علی  می‌ فرمایند که هرچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند و اگر برای خود نمی‌پسندی برای دیگران هم مپسند.
وی تصریح کرد: اگر ما این مساله را رویکرد اصلی در زندگی اجتماعی قرار دهیم بسیاری از مشکلات جامعه کاهش خواهد یافت.
عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه برنامه‌محوری در حوزه فرهنگ‌سازی بسیار مهم است اذعان کرد: ما بهترین قانون‌ها را در حوزه مدیریت شهری داریم ولی آنها به درستی به کار گرفته نمی‌شود و در حوزه فرهنگی نیز همین امر صادق است؛ ما قرآن داریم که قانونی بسیار راهگشا در حوزه‌های مختلف است اما از آن به درستی استفاده نمی‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه اگر قانون‌مداری و برنامه‌محوری در دستور کار ما باشد مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه برطرف می‌شود تصریح کرد: به عنوان مثال پروژه منوریل نماد بی‌برنامگی در شهر قم است که اعتباری تامین شده و پروژه اجرایی شده است بدون اینکه برنامه‌ای و مطالعات درستی پشت آن باشد.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مشکلاتی که امروز پروژه منوریل دارد به خاطر نبود برنامه مدون برای آن است در صورتی که هزینه‌های زیادی برای آن صرف شده است.

انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcexx8n.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما