يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 58406
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

ميزباني قم از دوره مربيگري تنيس ايران / استعداديابي نخبه‌هاي تنيس در قم

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم از ميزباني اين هیأت در برگزاري دوره مربيگري تنيس با حضور مربياني از نقاط مختلف كشور خبر داد.
ميزباني قم از دوره مربيگري تنيس ايران / استعداديابي نخبه‌هاي تنيس در قم
به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از تغییر و تحولات در هیأت جدید سعی ما تداوم توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی همزمان با بخش قهرمانی در حوزه آموزش است و به همین منظور میزبان یکی از دوره‌های آموزشی این رشته هستیم.
وی ادامه داد: هیأت تنیس استان قم طبق برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون از روزهای پایانی هفته‌ جاری میزبان مربیان شرکت کننده در دوره مربیگری درجه سه این رشته از استان‌های مختلف کشور است، دوره‌ای که در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبانی خواهیم کرد.
دبیر هیأت تنیس استان قم اضافه کرد: این دوره آموزشی از جمعه 22 دی‌ماه به مدت یک هفته در قم برگزار می‌شود و مربیان هیات‌های تنیس منطقه سه کشور در قم حضور می‌یابند، ضمن اینکه مدرس دوره این هفته از سوی کمیته آموزش فدراسیون معرفی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دوره مربیگری درجه سه تنیس بعد از 11 سال در قم برگزار می‌شود و در کنار مربیانی که از سایر استان‌ها برای حضور در این دوره به قم سفر می‌کنند، تعداد 15 مربی تنیس نیز نماینده هیأت تنیس قم در این دوره آموزشی هستند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری یک دوره استعدادیابی در تنیس قم، اظهار کرد: این دوره ویژه رده‌های سنی 7 تا 9 سال و 9 تا 12 سال در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و تعداد 25 تن از نخبه‌های آینده‌دار این رشته زیر نظر مدرس استعدادیابی شدند و در آینده‌ با پرورش این استعدادها شاهد حضور موفق در مسابقات استعدادیابی سراسر کشور در اصفهان خواهیم بود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcce0qp.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما