دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 58489
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول كميته فوتسال استان قم خبر داد

دعوت 5 استعداد فوتسال قم به اردوي المپيك

قم نيوز : مسوول كميته فوتسال هیأت فوتبال استان قم از دعوت پنج استعداد فوتسال قم به دور جديد تمرينات و اردوي آماده‌سازي تيم المپيك خبر داد.
دعوت 5 استعداد فوتسال قم به اردوي المپيك
دعوت 5 استعداد فوتسال قم به اردوي المپيك
به گزارش قم نیوز رضا بمانی امروز اظهار کرد: اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال المپیک در حالی اعلام شد که کادر فنی از بازیکنان مورد نظر خود در دو گروه دعوت به عمل آورده و پنج بازیکن مستعد و نخبه فوتسال قم نیز در لیست کادر فنی هستند.

وی اضافه کرد: علی صانعی سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران در جام جهانی 2012 تایلند هدایت تیم ملی فوتسال المپیک را بر عهده دارد و در چهار فوتسالیست استان قم را در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی گروه اول تیم ملی جای دارد، ضمن اینکه یک بازیکن دیگر قم نیز در گروه دوم دعوتی‌ها حضور دارد.

مسوول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم افزود: بازیکنان دعوت شده در گروه اول باید از امروز خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند، بازیکنانی که از استان‌های قم، قزوین، ایلام، تهران، اصفهان، خراسان‌رضوی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، البرز و لرستان دعوت شده‌اند.

وی اضافه کرد: در لیست نخست کادر فنی تیم ملی مجتبى حسین‌پور، سیدحسن احمدى، محمدباقر عباسى و سجاد آتشى از استان قم هستند، ضمن اینکه علیرضا کارگر، علیرضا افتخارى و امیرحسین نوروزى از قزوین به همراه مهدى کرمى و محمدرضا یارعلى از ایلام نیز حضور دارند.

بمانی بیان کرد: همچنین امیرحسین قربانى، سالار ایورقى، سعید عبدى و على شیرى از تهران، حسین حمیدزاده از اصفهان، امیر با وفا از خراسان‌رضوى، امیرمحمد فارغ‌بال از آذربایجان غربى، على محمدى از کرمانشاه، سجاد مهدى‌زاده و مهدى محمدى از البرز در کنار حسن میرزاده از لرستان دیگر دعوتی‌ها به گروه نخست هستند.

وی با بیان اینکه معین میرزاحسینی دیگر فوتسالیست قم در گروه دوم بازیکنان دعوت شده به این اردو قرار دارد، افزود: بازیکنان گروه دوم از روز سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه باید خود را به کادر فنی معرفی کنند، بازیکنانی که از استان‌های تهران، مرکزی، آذربایجان غربی، اصفهان، لرستان، کردستان، آذربایجان شرقی، ایلام، فارس، قزوین، قم و مازندران به اردوی تیم المپیک ایران دعوت شده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdno0k.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما