دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 58500
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته هفتم رقم خورد

شكست نظام مهندسي ساختمان قم در ليگ برتر تيراندازي

قم نيوز : تيراندازان تيم نظام مهندسي ساختمان قم در هفتمين هفته مسابقات ليگ برتر تيراندازي باشگاه‌هاي كشور به تيم شركت ملي حفاري نتيجه را واگذار كردند.
شكست نظام مهندسي ساختمان قم در ليگ برتر تيراندازي
شكست نظام مهندسي ساختمان قم در ليگ برتر تيراندازي
به گزارش قم نیوز تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان به عنوان قهرمان سال 1394 لیگ باشگاه‌های تیراندازی استان قم در سال 1395 به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به میدان رفت و حضور موفقی در این لیگ داشت.

نتیجه مدیریت خوب و منسجم، عملکرد مثبت تیراندازان و تدابیر کادر فنی تیم نظام مهندسی ساختمان با صعود موفقیت آمیز این تیم بومی به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور همراه بود و با این مهم، نخستین صعود تیمی از قم به لیگ برتر مردان ایران با این موفقیت رقم خورد.

اما امسال در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم نظام مهندسی ساختمان به نمایندگی از قم و متشکل از تیراندازان شاخص هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برابر حریفان لیگ برتر به میدان رفته و در مجموع تا کنون عملکرد متوسطی از سوی نماینده قم به نمایش گذاشته شده است.

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر تیراندازی همزمان با پیکارهای دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون به شکل همزمان در سالن تیراندازی 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت، در حالی که این هفته با ثبت یک باخت در کارنامه نماینده قم همراه بود.

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر تیراندازی مردان ایران با حضور 6 تیم در سالن آزادی برگزار شد و در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی، تیم‌های نزاجا، مقاومت و شرکت ملی حفاری مقابل تیم‌های هیات کرمان، نظام مهندسی ساختمان قم و هیات سمنان به پیروزی دست یافتند.

همچنین با برگزاری مسابقات فینال رشته تفنگ بادی نیز امیرسیاوش ذوالفقاریان از هیات سمنان، مهدی جعفری‌پویا از مقاومت و امیرمحمد نکونام از نزاجا به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در تپانچه بادی جواد فروغی از مقاومت، چنگیز مسیب‌زاده از نزاجا و امیر جوهری‌خو از مقاومت اول تا سوم شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvmnm.23n6vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما