چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 58607
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد؛

حضور نمایندگان بدمینتون قم در مسابقات بین‌المللی دهه فجر

قم نيوز : رئیس هیئت بدمینتون استان قم از حضور نمایندگان قم در مسابقات بین المللی دهه فجر خبر داد.
حضور نمایندگان بدمینتون قم در مسابقات بین‌المللی دهه فجر
حضور نمایندگان بدمینتون قم در مسابقات بین‌المللی دهه فجر
به گزارش قم نیوز علی پنجه باشی اظهار داشت: مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر بهمن‌ماه امسال به میزبانی زنجان برگزار می‌شود و این مسابقات یکی از مسابقات معتبر و درجه اول تقویم فدراسیون جهانی است که تاکنون حضور ۱۰ تیم خارجی در آن قطعی شده است.

وی افزود: تیم‌های ملی بدمینتون ایران در رده‌های سنی مختلف نیز در این رقابت‌ها حاضر هستند که امیدواریم بدمینتون قم در ترکیب تیم‌های ملی سهم داشته باشد و پیش بینی می‌کنیم در رده‌های سنی پایه یک سهمیه حضور در ترکیب تیم ملی به بدمینتون قم اختصاص داده شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: در بخش داوری، بدمینتون قم ۲ نماینده در این رقابت معتبر خواهد داشت به طوری که امید مقدس زاده که چندی پیش در کلینیک داوری پاکستان شرکت کرد یکی از این ۲ داور قمی است و دیگری نیز محمد حسن حسین زاده داور شهیر بدمینتون ایران در عرصه آسیا و بین الملل است که اخیراً تدریس دوره آموزشی داوران فدراسیون را بر عهده داشته است.

پنجه باشی بیان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری بدمینتون در قم نیز در دستور کار قرار دارد به طوری که دوره‌های مربیگری و داوری ویژه مردان و زنان علاقمند در قم را فراخوان کرده‌ایم و علاقمندان می‌توانند با حضور در این دوره آموزشی داور یا مربی رسمی فدراسیون بدمینتون شوند.

وی عنوان کرد: همچنین محسن صادقیان بدمینتون باز برجسته استان قم هم یکی از امیدهای ما برای ملی پوش شدن است البته در رنکینگ سال ۹۶ فدراسیون بدمینتون وی در رده ۲۸ قرار گرفته بود که البته رتبه واقعی وی حضور در بین ۱۶ نفر برتر است و به زودی این رنکینگ تصحیح می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: ما در یکی دو سال اخیر برنامه ویژه‌ای روی رشد بدمینتون پایه استان قم تدوین کرده‌ایم و در حال حاضر نسل خوبی برای آینده این رشته در قم در اختیار داریم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfevdt.w6dcxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما