?>?> 2765 نفر در استان قم در طرح کارورزی ثبت‌نام کردند | قم نیوز
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 58759
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم:

2765 نفر در استان قم در طرح کارورزی ثبت‌نام کردند

قم نيوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: تاکنون دو هزار و 765 نفر در استان در طرح کارورزی ثبت‌نام و در همین مدت، 138 واحد برای پذیرش آن‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
2765 نفر در استان قم در طرح کارورزی ثبت‌نام کردند
به گزارش قم نیوز مصطفی کاویانی اظهار داشت: دولت چهار برنامه برای ایجاد اشتغال پیش‌بینی کرده که در شورای عالی اشتغال کشور هم تصویب شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح تکاپو، طرح کارورزی و مهارت‌آموزی در محیط  کار واقعی و ارائه مشوق‌های کارفرمایی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی پیش‌بینی شده است، افزود: این چهار طرح می‌تواند در کاهش بیکاری این گروه از جامعه بسیار مؤثر باشد.
کاویانی  با بیان اینکه در طرح کارورزی جذب 150 هزار کارورز در سراسر کشور پیش‌بینی شده  است، عنوان کرد: سهم استان  در این بخش هزار و 755 نفر است.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با تأکید بر اینکه طرح کارورزی برای  مقطع کاردانی برای سنین 25 سال، کارشناسی 28 سال و ارشد و دکتری 33 سال در نظر گرفته شده است، گفت: کارورزان در این دوره کارآموزی نسبت به گذراندن دوره‌های آموزشی اقدام می‌کنند.
کاویانی با اشاره به اینکه افرادی که در پنج سال اخیر فارغ‌التحصیل شده‌اند می‌توانند در این طرح شرکت کنند، گفت: تاکنون دو هزار و 765 نفر در استان در طرح کارورزی ثبت‌نام و در همین مدت، 138 واحد برای پذیرش آن‌ها اعلام آمادگی کرده و در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdn50k.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما