پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 58872
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در یک نشست مشترک:

وضعیت و چگونگی پیدایش تشیع در شبه قاره هند بررسی می شود

قم نيوز : در سیزدهمین نشست مشترک مجمع جهانی شیعه شناسی و دبیرخانه دین پژوهان کشور که با همکاری معاونت پژوهشی حوزه علمیه برگزار می شود، وضعیت و چگونگی پیدایش تشیع در شبه قاره هند بررسی می شود.
وضعیت و چگونگی پیدایش تشیع در شبه قاره هند بررسی می شود
وضعیت و چگونگی پیدایش تشیع در شبه قاره هند بررسی می شود
به گزارش قم نیوز در سیزدهمین نشست مشترک مجمع جهانی شیعه شناسی و دبیرخانه دین پژوهان کشور که با همکاری معاونت پژوهشی حوزه علمیه برگزار می شود حجت الاسلام سید محمد زکی الباقری مدیر مرکز اسلامی المهدی تورنتو کانادا و موسس و مدیر موسسه اسلامی البلاغ جنوب هندوستان چگونگی پیدایش و گسترش تشیع در جنوب هندوستان و آیین ها و برنامه های مراکز شیعی جنوب شبه قاره و بخصوص خدمات و برنامه های دینی و اجتماعی شیعیان منطقه علیپور هندوستان تشریح می کند.
همچنین در این برنامه دکتر آیت پیمان رئیس مجمع جهانی شیعه شناسی و دکتر هدایت علیشاه رضوی از اساتید جامعه المصطفی به عنوان منتقد پیرامون ضرورت ها و بایسته های تعاملات و ارتباطات و همکاری مراکز شیعی و اسلامی در شبه قاره به ارائه نظر خواهند پرداخت.

خاطرنشان می شود: دبیرخانه سلسله نشست های تخصصی و کرسی های آزاد اندیشی مباحث شیعه شناسی و دین پژوهی از علاقه مندان برای شرکت دعوت به عمل می آورد در روز چهارشنبه 27 دیماه در محل کتابخانه مجمع جهانی شیعه شناسی واقع در قم- 45 متری عمار یاسر -  بین کوچه 4 و 6 – پلاک 90 برگزار می شود، شرکت نمایند.
علاقه مندان می توانند اطلاعات و گزارشات مربوط به فعالیت این شورا را در وب سایت www.dinpajoohan.com ملاحظه فرمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8oei.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما