پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 58951
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم كشتي فرنگي استان قم خبر داد

جبالي‌فر كشتي‌گير طلايي قم در مسابقات نوجوانان كشور

قم نيوز : مربي تيم كشتي فرنگي استان قم از موفقيت كشتي‌گير آينده‌دار قم در كسب مقام قهرماني و نشان طلاي پيكارهاي قهرماني رده سني نوجوانان كشور خبر داد.
جبالي‌فر كشتي‌گير طلايي قم در مسابقات نوجوانان كشور
به گزارش قم نیوز مهدی علیزاده‌پورنیا در قم، اظهار کرد: در رقابت‌های کشتی عمومی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور که با عنوان گرامیداشت جان‌باختگان کشتی سانچی به میزبانی هیأت کشتی کرمان در شهر سیرجان به انجام رسید یک طلا، یک عنوان چهارمی، یک مقام ششمی و یک سکوی هفتمی نصیب نمایندگان قم شد.
وی افزود: در وزن 45 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران رضا صفا در ترکیب تیم منتخب هیأت کشتی قم برابر حریفان خود به روی تشک رفت و بعد از کشتی‌گیران استان‌های فارس، خراسان‌رضوی، دو نماینده خوزستان و کشتی‌گیر تهران به مقام ششم بسنده کرد.
مربی تیم کشتی فرنگی استان قم اضافه کرد: موفق‌ترین نماینده کشتی استان قم در این دوره از پیکارها محمدامین جبالی‌فر بود، کشتی‌گیری که در چند سال اخیر به واسطه برخورداری از استعداد و توانمندی بالا در این رشته ورزشی در اردوهای استعدادیابی مختلف رده‌های سنی پایه کشتی ایران نیز حضور داشته و تقریبا تجارب بالایی دارد.
وی یاد آور شد: در وزن 60 کیلوگرم پیکارها کشتی‌گیران نوجوان حاضر در مسابقات سال 1396 کشتی فرنگی عمومی ایران به میزبانی سیرجان، محمدامین جبالی‌فر از تیم هیأت قم با شکست حریفان خود به دیدار فینال رسید و برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا با اقتدار از سد میلاد رضانژاد از تیم هیأت خوزستان گذشت و قهرمان شد.
علیزاده‌پورنیا ابراز کرد: در وزن 71 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی عمومی نوجوانان ایران محمدرضا سلطانی‌ از تیم هیأت قم به روی تشک رفت و در جدال با حریفان خود بعد از کشتی‌گیران خوزستان، فارس و تهران روی سکوی چهارم ایستاد و با بدشانسی از کسب مدال محروم شد.
وی افزود: دیگر نماینده هیأت کشتی استان قم که در رده‌بندی نهایی پیکارهای این دوره کشتی نوجوانان کشور قرار گرفت، محمدصادق عبداللهی بود که در وزن 80 کیلوگرم به میدان رفت و در نهایت بعد از دو کشتی‌گیر خوزستان، دو فرنگی‌کار تهران و فرنگی‌کاران اردبیل، و لرستان به مقام هفتم قناعت کرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchzwnm.23n6mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما