شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 5897
صبح پنجشنبه صورت گرفت؛

دیدار شهردار قم با نمایندگان مجلس

قم نيوز : قم نیوز: شهردار كلان شهر قم صبح روز پنجشنبه با دكتر لاریجانی و حجت الاسلام آشتیانی نمایندگان مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار كرد.
دیدار شهردار قم با نمایندگان مجلس
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا و تشكر از حمایت های دكتر لاریجانی به گزارش عملكرد شهرداری كلان شهر قم در سال گذشته و تشریح برنامه های سال جاری پرداخت و گفت: حمایت از شهر مقدس قم باید به صورت مستمر از سوی مدیران ملی و مسوولین كشور ادامه داشته باشد.

شهردار كلانشهر قم با دعوت از دكتر لاریجانی، رییس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برای بازدید از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی بزرگ و مهم سطح شهر كه از سوی شهرداری در دست اقدام است افزود: این امر موجب افزایش روحیه کاری و تقویت پیمانکاران و مدیران شهر قم خواهد شد.

دلبری با تاکید بر اتمام پروژه‌های عمرانی قم زودتر از موعد مقرر و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال جاری، تصریح کرد: مجموعه شهرداری قم سال جدید را با عنوان سال خدمت ماندگار برای خود تعریف کرده است تا در اذهان عموم ماندگار باشد.

ایشان اذعان داشت: تاکنون ۱۰ پیشنهاد شهرداری قم در کمیسیون‌های مختلف مجلس مورد بررسی و موافقت قرار گرفته و به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است.

شهردار كلان شهر قم با اشاره به بدهی ۱۲۵ میلیارد تومانی دولت به شهرداری قم تا سال ۸۸ گفت: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از سال ۸۸ تا پایان سال ۹۰، میزان طلب شهرداری قم از دولت است که ۵۰ میلیارد از بدهی نخست به صورت سهام در اختیار شهرداری قرار داده شد.

شهردار كلان شهر قم در ادامه تصریح كرد: تاكنون۹۷ درصد از تملك املاك در مسیر پروژه عظیم حرم-جمكران به پایان رسیده و آماده شروع عملیات عمرانی هستیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.onmk49na05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما