يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 59077
منبع : خبرگزاری فارس
در نخستين روز فوتسال بانوان ايران رقم خورد

پيروزي فوتساليست‌هاي تهران و تساوي نمايندگان اميديه و آمل در قم

قم نيوز : نخستين روز رقابت‌هاي نيم‌فصل نخست مرحله مقدماتي فصل جديد ليگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌هاي كشور در قم با پيروزي تيم‌ ايرانيان تهران، شكست قم و تساوي نمايندگان اميديه و آمل به پايان رسيد.
پيروزي فوتساليست‌هاي تهران و تساوي نمايندگان اميديه و آمل در قم
پيروزي فوتساليست‌هاي تهران و تساوي نمايندگان اميديه و آمل در قم
به گزارش قم نیوز در شرایطی که دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در چهار گروه مقدماتی برگزار می‌شود، شهر قم میزبانی بازی‌های دور رفت گروه سوم مقدماتی را از امروز تا چهارم بهمن ماه انجام می‌دهد.

در این گروه تیم فوتسال بانوان جواهری ایوبی و فخیم قم میزبان پنج رقیب دیگر یعنی جاودان ستاره مریوان، فرهنگ و ایثار ایرانیان تهران، شاهد فسا، نفت امیدیه و هیأت فوتبال آمل است و بازی‌ها به شکل دوره‌ای در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

در نخستین روز این بازی‌ها تیم میزبان یعنی جواهری ایوبی و فخیم قم در مقابل تیم جاودان ستاره مریوان به میدان رفت و در پایان مسابقه‌ای که در آن هفت بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت با نتیجه نزدیک چهار بر سه شکست خورد تا گام نخست را با باخت و هدر دادن امتیازات بردارد.

در دومین بازی تیم‌های فرهنگ و ایثار ایرانیان تهران و شاهد فسا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری سه بر یک تهرانی‌ها به پایان رسید تا این تیم با کسب سه امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر خود نسبت به نماینده مریوان در صدر جدول رده‌بندی گروه سوم نیز قرار بگیرد.

سرانجام آخرین بازی روز نخست را تیم‌های نفت امیدیه خوزستان و هیأت فوتبال آمل در حضور بانوان علاقمند به فوتسال برگزار کردند، دیداری که در آن چهار گل به ثمر رسید اما در پایان تساوی دو بر دو روی تابلوی سالن نقش بست و دو تیم در نخستین دیدار به تقسیم امتیازها رضایت دادند تا در دیدارهای بعدی به فکر جبران امتیازات از دست رفته باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqvnm.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما