يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 59082
منبع : خبرگزاری فارس
آغاز يازدهمين بازي خانگي صبا در ورزشگاه يادگار امام قم

هیأت فوتبال قم حريف سازمان ليگ نشد

قم نيوز : مسابقه تيم‌هاي فوتبال صباي قم و خونه به خونه بابل بر خلاف اطلاع‌رساني چند روز اخير هیأت فوتبال استان قم به جاي ورزشگاه شهيد حيدريان در ورزشگاه يادگار امام قم آغاز شد.
هیأت فوتبال قم حريف سازمان ليگ نشد / آغاز يازدهمين بازي خانگي صبا در ورزشگاه يادگار امام قم
هیأت فوتبال قم حريف سازمان ليگ نشد / آغاز يازدهمين بازي خانگي صبا در ورزشگاه يادگار امام قم
به گزارش قم نیوز هیأت فوتبال استان قم که از هفته گذشته در رسانه‌های مختلف موضوع برگزاری هفت بازی خانگی آینده صبای قم تا پایان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران در ورزشگاه شهید حیدریان مرکز شهر قم را به علاقمندان به فوتبال اطلاع‌رسانی کرده بود با مخالف سازمان لیگ سرانجام مجبور به برگزاری این بازی در ورزشگاه یادگار امام قم شده بود.

بر سر این موضوع در 24 ساعت پیش از شروع مسابقه صبای قم و خونه به خونه بابل به ویژه در چند ساعت به صدا در آمدن سوت داور بازی، کشمکش‌های زیادی بین هیأت فوتبال استان قم و سازمان لیگ وجود داشت تا اینکه سرانجام حرف سازمان لیگ به کرسی نشست.

به دلیل مخالفت سازمان لیگ، بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و خونه به خونه بابل در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به جای ورزشگاه شهید حیدریان قم از ساعت 14 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم آغز شده است.

این مسابقه به دلیل اینکه سازمان لیگ اجازه برگزاری بازی صبا در ورزشگاه شهید حیدریان را نداد و این ورزشگاه را فاقد امکانات برگزاری بازی‌های لیگ دانسته، به قضاوت عباس راکی، رحیم حاجی‌پور، ولی کاوسی و عبدالنبی پورخلف با ناظر رضا دهقان در ورزشگاه یادگار امام به انجام می‌رسد.

دو تیم در شرایطی بیستمین بازی این فصل خود را در قم برگزار می‌کنند که تیم خونه به خونه بابل با کسب 32 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران ایستاده است و تیم صبای قم با کسب تنها 10 امتیاز از 19 مسابقه رتبه هفدهم را در بین 18 تیم در اختیار گرفته و در حال سقوط است.

در این مسابقه برای صبای قم سیدمحمدامین میرداداشی، سیدمجتبی مبینی‌پور، ابراهیم لطفی، علی غلامرضایی، اسامه کاویان‌پور، محمد عرب‌خراسانی، علی احمدی، مسعود ابرقویی، عرفان بادی، حمیدرضا پاکیزه و سجاد کرمان به عنوان 11 بازیکن اصلی در ترکیب حضور دارند.

همچنین نفرات ذخیره صبای قم در نخستین تجربه سرمربیگری مسعود راشکی روی نیمکت این تیم، حمیدرضا محمدی، داوود بهادری، جهانگیر عسگری، محسن کرمی، محمدمیلاد آبادی، آرش اسماعیلی، میثم شیردل، محمد پاکدل و حسن صفرزاده هستند.

این در حالی است که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم خونه به خونه بابل در این دیدار از ناصر سالاری، فرشاد فرجی، امیر منصوریان، وفا هخامنش، محمد قریشی، مهدی حنفی، مهران امیری، سجاد آشوری، رضا معقولی، محمد قاسمی‌نژاد و روح‌الله باقری در ترکیب اصلی استفاده کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxz0k.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما