سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 59155
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال استان قم خبر داد

برگزاري ليگ‌هاي پايه فوتبال و فوتسال در قم

قم نيوز : مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال استان قم از برگزاري مسابقات باشگاهي ليگ‌هاي پايه فوتبال و فوتسال در قم خبر داد.
برگزاري ليگ‌هاي پايه فوتبال و فوتسال در قم
برگزاري ليگ‌هاي پايه فوتبال و فوتسال در قم
به گزارش قم نیوز مهدی عمویی امروز اظهار کرد: یکی از لیگ‌های جذاب رده‌های پایه باشگاهی در قم مسابقات لیگ فوتسال نونهالان زیر ۱۴ سال است که با عنوان گرامیداشت مقام شامخ شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به نتایج هفته نخست این مسابقات بیان کرد: تیم‌های المپیاد و آرش به تساوی یک بر یک دست یافتند، مرصاد چهار بر دو میلاد نور را برد، منتظران با سه گل از سد هنرجو گذشت، مهدی‌یار سه بر یک شهرداری را مغلوب کرد و الوند چهار بر یک از سد نبرد گذشت.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم سپس به مسابقات هفته هفتم لیگ فوتبال نونهالان زیر ۱۵ سال قم اشاره و بیان کرد: در این هفته از رقابت‌ها صبا و سیاه‌جامگان به تساوی دو بر دو دست یافتند، شاهین با پنج گل از سد سفید زاگرس گذشت، پیام و هما نیز سه بر صفر از سد وحدت و عقاب گذشتند، ضمن اینکه تیم فوتبال نونهالان سهیل در این هفته استراحت داشت.

وی ابراز کرد: بازیکنانی که از لیگ‌های پایه فوتبال و فوتسال قم نبوغ و استعداد بالای خود را به نمایش می‌گذارند در آینده پشتوانه‌های این دو رشته محسوب می‌شوند و با توجه به مربیان خوب و با دانشی که در این رشته‌ها داریم به خوبی مدارج ترقی را سپری خواهند کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenz8n.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما