سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 59179
منبع : خبرگزاری فارس
در رشته امدادي 4 در 400 متر

دووميداني‌كار قم آسيايي شد

قم نيوز : دووميداني‌كار استان قم با درخشش در مسابقات دووميداني‌ داخل سالن قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي براي حضور در پيكارهاي آسيايي 2018 انتخاب شد.
دووميداني‌كار قم آسيايي شد
دووميداني‌كار قم آسيايي شد
به گزارش قم نیوز در حالی که میزبانی رقابت‌های سال 2018 دوومیدانی داخل سالن قهرمانی مردان و زنان آسیا به کشورمان واگذار شده، فدراسیون دوومیدانی از ماه‌ها قبل با تمهیدات گوناگون به دنبال ایجاد بهترین شرایط برای میزبانی مطلوب از دوومیدانی‌کاران کشورهای مختلف آسیایی است.

از سوی دیگر فدراسیون دوومیدانی برای شناختن ترکیب نهایی تیم‌های اعزامی مردان و بانوان کشورمان به پیکارهای داخل سالن 2018 قهرمانی قاره کهن، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کرد تا بهترین‌ها پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.

با برگزاری این مسابقات در سالن سرپوشیده آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران، ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا مشخص شد، ترکیبی که در آن از بین چند چهره مستعد و توانمند دوومیدانی قم یک نفر عضو تیم ملی شد.

بعد از نشست سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی با هدف بررسی و اعلام ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در هشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، رضا ملک‌پور دونده جوان و پرافتخار دوومیدانی قم در ترکیب نهایی تیم اعزامی ایران به این پیکارها قرار گرفت.

این در حالی است که تیم مردان ایران در رشته‌های پرتاب وزنه، پرش با نیزه، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش سه‌گام، هفت‌گانه، 60 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 60 متر با مانع، سه هزار متر و ماده چهار در 400 متر امدادی در این دوره از مسابقات به میدان خواهد رفت.

در رشته چهار در 400 متر امدادی این مسابقات علی خدیور، سجاد هاشمی و رضا کاشف عضو تیم ملی شده‌اند و از بین مهدی رحیمی، میلاد رمضانی و رضا ملک‌پور رکورد گیری انجام شد تا دونده پرتان استان قم در ترکیب اصلی قرار گرفته و در رقابت‌های آسیایی 2018 حضور یابد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcao6nm.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما