سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 59202
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس جمعیت اتحادالمسلمین جامو و کشمیر:

کشتار مسلمانان بیگناه کشمیر لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است

قم نيوز : حجت الاسلام محمد عباس انصاری رئیس جمعیت اتحاد المسلمین جامو و کشمیر هند در بیانیه خود در روز جمهوری با اشاره به مظلومیت مسلمانان کشمیر گفت: پایمال کردن حقوق انسانی مسلمانان بیگناه کشمیر و کشتار آنها لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است.
کشتار مسلمانان بیگناه کشمیر لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است
کشتار مسلمانان بیگناه کشمیر لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است
رئیس جمعیت اتحادالمسلمین جامو و کشمیر:
کشتار مسلمانان بی گناه کشمیر لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است
حوزه/ حجت الاسلام محمد عباس انصاری رئیس جمعیت اتحاد المسلمین جامو و کشمیر هند در بیانیه خود در روز جمهوری با اشاره به مظلومیت مسلمانان کشمیر گفت: پایمال کردن حقوق انسانی مسلمانان بیگناه کشمیر و کشتار آنها لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است.

به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد عباس انصاری رئیس جمعیت اتحاد المسلمین جامو و کشمیر هند و از رهبران آزادی خواه کشمیر در بیانیه خود در روز جمهوری با اشاره به مظلومیت مسلمانان کشمیر گفت: پایمال کردن حقوق انسانی مسلمانان بیگناه کشمیر و کشتار آنها لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است.

وی بیان: داشت کسانی که می خواهند روز جمهوری را در کشمیر جشن بگیرند چگونه می توانند چشم خود را روی ظلم های صورت گرفته در کشمیر ببندند و کشته شدن و از بین رفتن حقوق مسلمانان کشمیر را نادیده بگیرند؟

رئیس جمعیت اتحاد المسلمین حوادث کشمیر و نادیده گرفتن حق انتخاب سرنوشت مردم این منطقه از سوی دولت هند و شعار و عنوان جمهوریت را متناقض دانست و آن را لکه ننگی بر دامان مدعیان مردم سالاری دانست.

حجت الاسلام انصاری حکومت ناریندر مودی را به اتخاذ سیاست هایی جهت اعمال فشار و محدودیت ها بر مسلمانان کشمیر و کل هندوستان متهم کرد.

او هم چنین ضمن اشاره به درگیری های پراکنده در مناطق مرزی بین نیروهای هند و پاکستان آن را نگران کننده توصیف کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiinm.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما