چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 59212
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال قم خبر داد

برگزاري هفته دوم ليگ فوتسال نونهالان زير 14 سال در قم

قم نيوز : مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال استان قم از برگزاري دومين هفته بازي‌هاي باشگاهي ليگ فوتسال نونهالان زير 14 سال در قم خبر داد.
برگزاري هفته دوم ليگ فوتسال نونهالان زير 14 سال در قم
برگزاري هفته دوم ليگ فوتسال نونهالان زير 14 سال در قم
به گزارش قم نیوز مهدی عمویی امروز  اظهار کرد: بازی‌های نخستین دوره لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال با حضور 10 تیم برگزار می‌شود و بعد از پیروزی تیم‌های مرصاد، منتظران، مهدی‌یار و الوند در هفته نخست و تساوی یک بازی، هفته دوم این مسابقات به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: در هفته نخست بازی‌ها شاهد 20 گل بودیم و در این هفته از رقابت‌ها تیم مرصاد با نتیجه چهار بر دو از سد میلاد نور عبور کرد، الوند نتیجه چهار بر یک تیم نبرد را شکست داد، مهدی‌یار برابر شهرداری قم سه بر یک صاحب برتری شد و منتظران با سه گل هنرجو را مغلوب کرد، ضمن اینکه مسابقه تیم‌های فوتسال المپیاد و آرش با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها به پایان رسید.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم افزود: تا پایان هفته نخست مسابقات لیگ فوتسال رده سنی نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های قم تیم‌های الوند و منتظران با سه امتیاز و بر حسب تفاضل گل رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و سایر تیم‌ها در مکان‌های بعدی ایستاده‌اند.

وی سپس به برنامه هفته دوم لیگ فوتسال نونهالان زیر ۱۴ سال استان قم اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها با عنوان گرامیداشت مقام شامخ شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در روز جمعه ششم بهمن ماه در سالن شهدای شهرداری قم با برگزاری پنج بازی پیگیری می‌شود.

عمویی عنوان کرد: در بازی‌های این هفته لیگ فوتسال نونهالان قم، تیم میلاد نور با آرش از ساعت ۱۲:۳۰، منتظران با المپیاد از ساعت ۱۳:۱۵، مهدی‌یار با مرصاد از ساعت ۱۴، نبرد با هنرجو از ساعت 14:45 و الوند با شهرداری از ساعت 15:30 دقیقه با یکدیگر دیدار می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcirraw.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما