چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 59248
منبع : خبرگزاری فارس
تولیت مسجد مقدس جمکران:

پرسنل اورژانس سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند

قم نيوز : تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اعضای سازمان اورژانس، سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند.
پرسنل اورژانس سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند
پرسنل اورژانس سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در دیدار با رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، اظهار کرد: اعضای سازمان اورژانس، سربازان خط مقدم نظام در حوادث هستند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: فعالیت و حرکت شما، سپاه پاسداران و ارتش در زلزله کرمانشاه واقعا جهادی بود و برای حادثه‌ای به این عظمت، نقش بسیار خوبی ایفا کردید.

وی ادامه داد: هیچ نظامی در جهان به اندازه ایران به مردم خدمت نکرده است و هر چه هم این خدمات زیاد باشد، باز هم بدهکار مردم است، در حالی که کشورهای مدعی تمدن و به اصطلاح ابر قدرت هرگز به این صورت در حوادث مشابه به فریاد مردمشان نمی‌رسند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه باید مستندی از اقدامات سازمان اورژانس کشور و دیگر ارگان‌های خدمت‌رسان در صحنه کرمانشاه تهیه و با دیگر کشورها مقایسه شود، تصریح کرد: ملتی در ایران زندگی می‌کنند که در زلزله کرمانشاه شاهد بودیم هر کس به شکل خودجوش در منطقه حاضر می‌شد و اقدام به کمک‌رسانی می‌کرد و هر کس در حد و توان خود هر کمکی از دستش برمی‌آمد، دریغ نمی‌کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: آنچه که از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شد، ماندگار است و برای تاریخ باید بیان شود. اگر امکانات و آمادگی‌های مراسم اربعین امام حسین(ع) نبود، این امکانات با آن سرعت حاضر نمی‌شد و ممکن بود ضایعات و کشته‌های بیشتری را شاهد باشیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه یقینا کاری که با قصد قربت باشد، بالاترین ثواب‌ها را در بردارد، بیان کرد: در چنین اتفاقات و حوادثی شیعه و سنی برای ما تفاوتی ندارد و هر کس باشد، به کمک او خواهیم شتافت.

وی اظهار کرد: مطمئن باشید که انبوهی از پاداش و اجر الهی نصیب همه کسانی که در صحنه و یا خارج از صحنه پشتیبانی کرده‌اند، شده است، پاداش کاری که برای خدا باشد، محدودیت ندارد و بهشتی نصیب او می‌شود که پهنای آن به‌وسعت آسمان‌ها و زمین است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6inm.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما