پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 59286
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مفتاح با موضوع نماز در قم

قم نيوز : رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: امسال چندین دوره آموزشی با موضوع شیوه دعوت به نماز به نام مفتاح توسط این ستاد در استان برگزار شد.
برگزاری دوره‌های آموزشی مفتاح با موضوع نماز در قم
برگزاری دوره‌های آموزشی مفتاح با موضوع نماز در قم
به گزارش قم نیوز محمد خامه‌ یار امروز با اشاره به اهمیت تلاش برای گسترش فرهنگ نماز در استان قم اظهار کرد: اقامه نماز وظیفه همه است و هر کسی در هر موقعیتی باید فرهنگ نماز را توسعه بدهد و این فریضه را اقامه کند.

وی با بیان اینکه امسال دوره‌های شیوه دعوت به نماز به نام مفتاح توسط ستاد نماز در استان قم برگزار شد ادامه داد: ستاد نماز استان قم ماموریت‌های مختلفی دارد و برای مراکز مختلفی از مهدکودک تا بیمارستان برنامه ریزی کرده است

خامه یار افزود: مرکز تخصصی نماز اساتید و مربیان خبره ای در زمینه شیوه دعوت به نماز دارد، دوره‌های یک ساله برای طلاب در این مرکز برگزار می‌شود و در طول سال برای این افراد برنامه پیش بینی شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به حضور اساتید مرکز تخصصی نماز در مراکز مختلف ظهار کرد: از این اساتید در مکان‌های مختلف همچون مدارس و دانشگاه‌ها استفاده می‌شود، دوره‌های مرکز تخصصی نماز تاثیر زیادی را بر افراد مختلف گذاشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز آماده است که دوره‌های شیوه دعوت به نماز را در اماکن مختلف برگزار کند. امسال تاکنون 6 دوره در مفتاح توسط این ستاد در قم برگزار شده است و در این دوره از اساتید مجربی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjm8ei.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما