پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 59301
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ دسته اول فوتسال بانوان كشور رقم خورد

توقف فوتساليست‌هاي جواهري قم برابر فرهنگ تهران

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم بانوان جواهري قم پنجمين و آخرين مسابقه خود از دور رفت مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال بانوان ايران متوقف شدند.
توقف فوتساليست‌هاي جواهري قم برابر فرهنگ تهران
توقف فوتساليست‌هاي جواهري قم برابر فرهنگ تهران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که امسال از سوی کمیته فوتسال بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران در چهار گروه به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد، تیم بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم میزبان دیدارهای گروه سوم مقدماتی بود.

این رقابت‌ها با حضور 6 تیم بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم، ستاره مریوان، هیات فوتبال آمل، فرهنگ و ایثار ایرانیان تهران، نفت امیدیه خوزستان و شاهد فسا به میزبانی قم به مدت پنج روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید.

تیم بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم در روز پایانی این رقابت‌ها در حالی به مصاف تیم بانوان فرهنگ و ایثار ایرانیان تهران رفت که سخت به دنبال کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز بود تا موقعیت خود را پیش از دیدارهای دور برگشت برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد ارتقاء دهد.

فوتسالیست‌های تیم طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم که از چهار بازی قبلی خود در گروه سوم مقدماتی دو پیروزی و دو باخت در کارنامه داشتند، با انگیزه به دست آوردن سه امتیاز این دیدار تمام توان خود را به کار گرفتند اما در پایان دیداری که در آن 6 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت نتیجه‌ای بهتر از تساوی پرگل سه بر سه کسب نکردند.

در این بازی حساس، جذاب و تماشایی که در حضور دختران و بانوان قمی علاقمند به فوتسال در سالن شهید حیدریان قم با تقسیم امتیازها به پایان رسید، برای تیم طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم زیبا افروغ دو گل زد و یک گل دیگر توسط مریم محمدزاده وارد دروازه حریف شد.

در مجموع تیم بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم از پنج بازی خود در این مرحله دو برد، یک تساوی و دو باخت کسب کرد و بانوان فوتسالیست قم با کسب هفت امتیاز از 15 امتیاز کسب کردند و باید در دور برگشت برای به دست آوردن مجوز صعود با قدرت بیشتری به مصاف رقبا بروند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzxnm.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما