جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 59318
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

عموم مردم در ترویج ورزش همکاری کنند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید عموم مردم جامعه را در بحث ورزش درگیر کنیم و مشکلات موجود را برطرف کنیم اما در مواردی موانعی که مسؤولین برای ورزشکاران قرار می‌دهند موجب سرکوبی ورزش می‌شود.
عموم مردم در ترویج ورزش همکاری کنند
عموم مردم در ترویج ورزش همکاری کنند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ورزش از ابعاد مختلف اهمیت دارد، اظهار کرد: ورزش در سلامت جان و جامعه تاثیر بسیار زیادی دارد و امروزه علاوه‌بر آن فعالیت‌های ورزشی به یک امر مهم و پر طرفدار در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروزه ورزش یک عرصه به رخ کشیدن و عرض اندام است، عنوان کرد: ورزش باید مورد حمایت‌های ویژه قرار بگیرد تا نسل‌های جوان بتوانند در بحث تخلیه انرژی خود، تضمین سلامت روحی و جسمی و تقویت در حوزه ورزش تخصصی خود فعالیت کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه ورزش و به ویژه ورزش‌های تیمی به تجارت تبدیل شده است، مطرح کرد: باید عموم مردم جامعه را در بحث ورزش درگیر کنیم و مشکلات موجود را برطرف کنیم اما در مواردی موانعی که مسؤولان برای ورزشکاران قرار می‌دهند موجب سرکوب ورزش می‌شود.

وی با بیان اینکه باید مسیرهای موفقیت سایر کشورها را شناسایی و پیش بگیریم، یادآور شد: نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به بحث ورزش اهمیت بسیاری می‌دهند و برای حمایت از ورزشکاران استان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcmdt.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما