شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 59336
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

آغاز اردوي جودوكاران در قم / 4 جودوكار قم در تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از آغاز اردوي جودوكاران نونهال در قم و دعوت چهار جودوكار قم به اردوي استعداديابي تيم ملي خبر داد.
آغاز اردوي جودوكاران در قم / 4 جودوكار قم در تيم ملي
آغاز اردوي جودوكاران در قم / 4 جودوكار قم در تيم ملي
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: چهار جودوکار قمی حاضر در اردوی استعدادیابی تیم‌ ملی مهدی عالمی، حسین سلیمانی، امیررضا احمدی‌فر از باشگاه جودو سیدمعصوم و میلاد سالاری‌فر از باشگاه جودو شهر دستجرد هستند.

وی در ادامه به آغاز اردوی جدید جودوکاران نونهال در قم اشاره کرد و افزود: اردوی تمرینی و آماده‌سازی تیم جودو رده سنی نونهالان قم از ‌روز  جمعه ششم بهمن ماه به میزبانی باشگاه شهدای گمنام بسیج شهر دستجرد برگزار می‌شود و استعدادهای این رده زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم سپس به آغاز پیکارهای جودو طلاب در قم اشاره و بیان کرد: وزن‌کشی مسابقات جودو چهارمین المپیاد فرهنگی‌ ورزشی‌ حوزه علمیه قم امروز در سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی انجام شد و بلافاصله رقابت‌ها به انجام می‌رسد‌.

وی در ادامه به نفرات حاضر در اردوی تیم جودو نونهالان اشاره و بیان کرد: در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم حسن صادق، مهدی شمسی‌پور، امیرحسین طهماسبی، یاسر رضا قلی‌گل، محراب نوروزی، محمدحسین صفایی‌حائری و ابوالفضل نوری و در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم علی صفایی‌حائری و میلاد سالاری‌فرد دعوت شده‌اند.

متقی افزود: در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محمودی، عبدالله حسن‌خانی، محمدجواد محبی، جواد جعفریان و ابوالفضل رستمی و در وزن ۶۶ کیلوگرم سیدعلی اجاق، حسین ‌سلیمانی، امیرمحمد فیروزی، سیدعلی رضویان، محمدرضا اسدی و حسین‌ خدابنده‌لو دیگر دعوت شده به اردو هستند.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم بیان کرد: در وزن ۷۳ کیلوگرم مهدی صفایی‌حائری، حسین طالبی و امیرحسین قربانی، در وزن ۸۱ کیلوگرم علی حاجی‌زاده، محمد طالبی، علیرضا میرباقری‌جم و سیدمحمدامین علیزاده و در وزن ۹۰ کیلوگرم علیرضا کشاورزیان، حسین صفایی‌نکو، سیدمحمدسجاد قانع و امیرحسین عرب‌قمی حضور دارند.

وی همچنین به برگزاری یک دوره آموزشی در این هیأت اشاره و بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده از سوی کمیته داوران هیات، استاژ داوری و قوانین جدید سال ۲۰۱۸ داوری جودو به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و از هر باشگاه دو جودوکار ارشد آن حضور داشتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvmdt.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما