شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 59338
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم مطرح کرد

پاسخ به شبهات توسط کارشناسان مرکز تخصصی نماز

قم نيوز : رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: مرکز تخصصی نماز به صورت مکتوب تولیداتی را داشته است و این مرکز به شبهات در خصوص نماز پاسخ می‌دهد.
پاسخ به شبهات توسط کارشناسان مرکز تخصصی نماز
پاسخ به شبهات توسط کارشناسان مرکز تخصصی نماز
به گزارش قم نیوز محمد خامه‌ یار امروز در خصوص مشکلات نمازخانه‌های بین راهی استان قم گفت: مسؤولان استان در زمینه حل مشکلات این نمازخانه‌ها دغدغه دارند، گردشگران زیادی از محورهای استان قم عبور می‌کنند و باید نمازخانه‌های استان به گونه ای باشد که بر روی این گردشگران تاثیر مثبتی بگذارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم افزود: هر سال اجلاس نماز با موضوع متناسب با وضعیت روز برگزار می‌شود، سال گذشته موضوع اجلاس نماز در خصوص نقش این فریضه در کاهش آسیب‌های اجتماعی بود، امسال موضوع اجلاس نماز در خصوص ارتباط این فریضه با فضای مجازی است و رهبر معظم انقلاب هر سال به اجلاس نماز پیام می‌دهند.

خامه یار با اشاره به تولیدات مرکز تخصصی نماز اظهار کرد: این مرکز به صورت مکتوب تولیداتی را داشته است و مرکز تخصصی نماز به شبهات در خصوص این فریضه پاسخ می‌دهد، این مرکز در طول سال کارگاه‌های زیادی را در شهر قم برگزار می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز حدود 84 تفاهم نامه را با وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف امضا کرده، اقداماتی برای اجرایی کردن این تفاهم‌نامه‌ها صورت گرفته است، اما جای کار بسیاری در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6xnm.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما