شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 59349
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

اعزام بانوان پينگ‌پنگ باز قم به تور ايراني تنيس روي‌ميز

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از اعزام بانوان و دختران پينگ‌پنگ باز قم به مسابقات تور ايراني اين رشته ورزشي خبر داد.
اعزام بانوان پينگ‌پنگ باز قم به تور ايراني تنيس روي‌ميز
اعزام بانوان پينگ‌پنگ باز قم به تور ايراني تنيس روي‌ميز
به گزارش قم نیوز آزاده‌ مهدوی‌نیا امروز اظهار کرد: مسابقات تور ایرانی یکی از رقابت‌های جذاب، پرهیجان و با کیفیت داخلی است که امسال در هر دو بخش مردان و بانوان و در سطوح سنی مختلف در سطح کشور برگزار شده و نماینده‌های قم نیز در آن حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به مربیان خوب و با دانشی که در این رشته داریم استعدادها و نخبه‌های تنیس روی‌میز در قم به خوبی شناسایی و سپس مورد آموزش قرار گرفته‌اند و این اتفاق موجب شده تا دست هیأت در هر دو بخش پسران و دختران برای اعزام به رقابت‌های مختلف کشوری باز باشد.

نایب‌رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه در بخش بانوان شاهد رشد و توسعه موفق این رشته در قم هستیم، اضافه کرد: سعی ما این بود که طبق تقویم سالیانه فدراسیون و بر اساس برنامه‌هایی که در تقویم هیأت پیش‌بینی شده، در مسابقات کشوری حضور مستمر داشته باشیم.

وی با اشاره به اعزام دختران پینگ‌پنگ باز به مسابقات تور ایرانی این رشته، بیان کرد: پیکارهای تور ایرانی تنیس روی‌میز در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر روزهای نهم تا یازدهم بهمن ماه به میزبانی هیأت تنیس روی‌میز استان مازندران در شهر ساری برگزار می‌شود.

مهدوی‌نیا با اشاره به نفرات اعزامی از هیأت تنیس روی‌میز استان قم، بیان کرد: ساره احمدی، مهسا رشیدی و سارا محمدی در رده سنی نوجوانان و ساره احمدی به همراه مهسا رشیدی و فائزه ستوده در رده جوانان اعضای تیم هیأت پینگ‌پنگ قم در این دوره از مسابقات محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: احمدی و رشیدی برای هر دو رده سنی تیم هیأت قم قم به میدان می‌روند، در حالی که ۱۰۶ نفر در رده سنی جوانان و 80 پینگ‌پنگ باز در رده سنی نوجوانان در این مسابقات رقابت می‌کنند و در تیم قم ساره احمدی یکی از امیدهای کسب موفقیت است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhtei.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما