شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 59355
منبع : خبرگزاری مهر
در پایان هفته ششم؛

تیم پناه آفرین صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم شد

قم نيوز : تیم فوتبال پناه آفرین در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال استان قم صدرنشین این رقابت‌ها شد.
تیم پناه آفرین صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم شد
تیم پناه آفرین صدرنشین لیگ برتر فوتبال قم شد
به گزارش قم نیوز هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم برگزار شد و در پایان این مسابقات و در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل تیم فوتبال پناه آفرین به صدر جدول رسید گرچه رقابت در جدول لیگ برتر همچنان تنگاتنگ است.

در دیدارهای هفته ششم لیگ برتر که روز جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان به پایان رسید تیم فوتبال پناه آفرین در دیدار برابر هما به تساوی بدون گل دست یافت اما با همین یک امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت و امیدوار است بتواند هفته آینده قهرمانی نیم فصل را به دست بیاورد.

تیم فوتبال افشین نیز که در ابتدای فصل شروع ناخوشایندی داشت و نتایج ضعیفی کسب کرده بود در دیدار این هفته خود ۴ بر یک تیم فوتبال یاران را شکست داد و به لطف این برد قاطع و دلچسب خود را به رده دوم جدول رساند و اکنون با پناه آفرین صدرنشین، هم امتیاز است.

دیدار تیم‌های وحدت شریف و سوهان محمد، تنها مسابقه این هفته بود که برنده نداشت و دو تیم در پایان با تساوی یک بر یک زمین مسابقه را ترک کردند و پیام نیز در دیدار برابر تیم بحران زده عقاب یک بر صفر به پیروزی رسید و پیروزی را از آن خود کرد.

پیام در حالی برابر عقاب به پیروزی رسید که در هر ۵ بازی قبلی خود شکست خورده بود و گرچه با این پیروزی همچنان در انتهای جدول قرار دارد اما این برد روحیه بخش به پیام کمک می‌کند در نیم فصل دوم به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی باشد.

در جدول پس از دو تیم ۱۱ امتیازی پناه آفرین و افشین که در جایگاه‌های اول و دوم قرار دارند تیم فوتبال هما با ۱۰ امتیاز سوم است و تیم‌های سوهان محمد و یاران به ترتیب با ۹ و ۸ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند ضمن این که تیم قعرنشین جدول در پایان فصل به طور مستقیم به دسته اول سقوط می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgnw9n.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما