شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 59358
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه ۶ قم خبر داد:

بهره‌برداري از بوستان ويژه بانوان در منطقه 6 تا پایان سال

قم نيوز : شهردار منطقه ۶ قم از بهره‌برداري از بوستان بانوان در اين منطقه تا پايان امسال خبر داد.
بهره‌برداري از بوستان ويژه بانوان در منطقه 6 تا پایان سال
بهره‌برداري از بوستان ويژه بانوان در منطقه 6 تا پایان سال
به گزارش قم نیوز علي حاتمي فرد با اشاره به اهميت احداث بوستان‌هايي ويژه بانوان، اظهار كرد: احداث اين بوستان‌ها با هدف فراهم كردن فضاي تفريحي ويژه بانوان در دستور كار قرار گرفته تا محيط شاد و نشاط آفرين در اختيار بانوان قرار گيرد و در سلامت جسمي و روحي آنها مؤثر واقع شود.
شهردار منطقه ۶ قم از پيشرفت فيزيكي 90 درصدي بوستان بانوان در اين منطقه خبر داد و افزود: اين بوستان با مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع در بلوار كارگر ابتداي بلوار ولايت واقع شده كه با احداث آن بانوان مي‌توانند با امنيت خاطر در اين بوستان به ورزش بپردازند.
حاتمی فرد خاطرنشان كرد: امكاناتي مانند ساختمان اداري، سرويس بهداشتي، مسير دوچرخه‌سواري، آلاچيق و سكوي نشيمن، رختكن و اتاق شيردهي، آبنما، پياده‌رو و فضاي سبز در اين بوستان وجود دارد و در نظر است در جوار اين بوستان سوله ورزشي نيز احداث شود.
وي با بيان اينكه آبياري فضاي سبز اين بوستان با استفاده از سيستم آبياري نوين انجام مي‌شود، گفت: مساحت قابل توجهي از بوستان فضاي سبز تعيين شده كه انواع گونه‌هاي درختان، درختچه‌ها و گل‌هاي زينتي در آن كاشته مي‌شود.
شهردار منطقه ۶ قم از بهره‌برداري از اين بوستان تا پايان امسال خبر داد و افزود: بالغ بر ۶۵ ميليارد ريال براي زمين، ابنيه و كاشت فضاي سبز اين بوستان اختصاص پيدا كرده است.
حاتمی فرد خاطرنشان كرد: مناطق سه و چهار تاكنون داراي بوستان ويژه بانوان بودند كه امكان ورزش‌هايي مانند دوچرخه‌سواري و اسكيت را براي بانوان فراهم مي‌كند و براي سلامت آنها مفيد است.
وی با اشاره به اقدامات ديگر در حوزه بوستان‌ها، گفت: در نظر است بوستان شهيد همت با مساحت 5 هزار و 500 متر مربع كه در سال‌هاي گذشته به بهره‌برداري رسيده؛ به بوستان خانواده تبديل شود.
شهردار منطقه ۶ قم خاطرنشان كرد: در کنار اين بوستان قطعه زميني به مساحت هزار متر مربع وجود دارد كه در سال 97 به عنوان بوستان بانوان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjotei.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما