يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 59395
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

اعزام 4 نماينده قم به كوراش انتخابي بازي‌هاي آسيايي 2018

قم نيوز : مربي تيم مردان هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از اعزام چهار نماينده قم به پيكارهاي كوراش قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي خبر داد.
اعزام 4 نماينده قم به كوراش انتخابي بازي‌هاي آسيايي 2018
اعزام 4 نماينده قم به كوراش انتخابي بازي‌هاي آسيايي 2018

مربي تيم هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد
اعزام 4 نماينده قم به كوراش انتخابي بازي‌هاي آسيايي 2018
مربي تيم مردان هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از اعزام چهار نماينده قم به پيكارهاي كوراش قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي خبر داد.

به گزارش قم نیوز حسین وکیلی امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش، مسابقات کوراش قهرمانی کشور جنبه انتخابی تیم ملی برای شناخت نفرات برتر به منظور دعوت به اردوی آماده‌سازی تیم ملی را دارد.

وی با بیان اینکه انتخابی برای حضور پرقدرت تیم ملی کوراش ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هیأت یزد میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد و شرکت کنندگان در اوزان مختلف روزهای 12 و 13 بهمن ماه برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

مربی تیم مردان هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با بیان اینکه چهار نماینده قم در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت، اضافه کرد: کوراش‌کاران قم برای کسب مقام‌های برتر دو وزن 66 و 81 کیلوگرم به میدان می‌روند تا شایستگی خود را برای رسیدن به مدال و سهمیه تیم ملی به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به حضور سه نماینده قم در وزن 66 کیلوگرم این رقابت‌ها، ابراز کرد: مهدی حیدری در وزن 66 کیلوگرم یکی از قهرمانان کوراش کشور است که امید اول تیم قم برای کسب مدال نیز محسوب می‌شود، ضمن اینکه ابوالفضل شیری دیگر نماینده شایسته قم در این وزن خواهد بود.

وکیلی که در هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش مسوولیت کمیته کوراش را بر عهده دارد، در ادامه با بیان اینکه محمد ذوالفعلی‌پور نیز در 66 کیلو دیگر نماینده استان قم است، افزود: محمدمهدی باقری نیز به عنوان چهارمین نماینده قم در وزن 81 کیلوگرم این پیکارها روی تاتامی خواهد رفت.

وی در پایان از آمادگی مطلوب تیم منتخب قم برای حضور موفق در این رقابت‌ها خبر داد و اظهار کرد: ایستادن روی سکو و کسب مدال از مسابقات کوراش قهرمانی کشور دور از دسترس کوراش‌کاران قم نیست زیرا تیم قم در کوراش کشور جایگاه خوبی دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamenm.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما