يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 59421
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت پهلواني و زورخانه‌اي استان قم خبر داد

اعزام 2 نماينده قم به انتخابي تيم ملي پهلوانی و زورخانه‌ای

قم نيوز : سرپرست هیأت ورزش‌هاي پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم از حضور خود و يك ورزشكار اين هیأت در پيكارهاي انتخابي تيم ملي پهلوانی و زورخانه‌ای خبر داد.
اعزام 2 نماينده قم به انتخابي تيم ملي پهلوانی و زورخانه‌ای
اعزام 2 نماينده قم به انتخابي تيم ملي پهلوانی و زورخانه‌ای
به گزارش قم نیوز امیر فردی امروز اظهار کرد: با دعوت فدراسیون به عنوان داور در مسابقات انتخابی تیم ملی پهلوانی و زورخانه‌ای حضور خواهم یافت، در حالی که این مسابقات در دو رده سنی پایه از نهم بهمن ماه با عنوان جام فجر به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی پهلوانی و زورخانه‌ای تا روز سیزدهم بهمن ماه به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با عنوان جام فجر در زورخانه ملی شهید فهمیده و سالن شهدای هفتم‌تیر برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم افزود: جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این دوره برای کسب عناوین برتر رشته‌های تیمی زورخانه‌ای و مهارت‌های فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، میل بازی، سنگ و کباده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه پسران شرکت کننده در این مسابقات در پنج وزن کشتی پهلوانی و هنر مرشدی میان نیز با یکدیگر به پیکار می‌پردازند، افزود: علی‌اکبر خاک‌دوست به عنوان منتخب کمیته استعدادیابی فدراسیون نماینده هیأت قم در این دوره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود.

فردی که به عنوان مرشد و داور در این رقابت‌ها حضور می‌یابد، ابراز کرد: در این مسابقات هشت تیم برتر کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان به همراه نفرات اول تا سوم رشته‌های مختلف کشوری در کنار منتخبین کمیته فنی و اردوهای استعدادیابی جام ستارگان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی در پایان به برگزاری دوره ارتقاء و رتبه‌بندی مرشدان استان قم اشاره و اظهار کرد: این دوره زیر نظر فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای به میزبانی زورخانه شهید فهمیده در مدت سه روز برگزار شد و 35 شرکت کننده در آن زیر نظر امیر فردی و امیرمسعود خسروی به عنوان مدرسان دوره در آن حضور یافتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6ynm.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما