> لزوم باز شدن دوباره سامانه بهین یاب برای تولیدکنندگان قمی | قم نیوز
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 59430
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد

لزوم باز شدن دوباره سامانه بهین یاب برای تولیدکنندگان قمی

قم نيوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: پیشنهاد می‌کنم که سامانه بهین یاب دوباره برای پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به تولیدکنندگان قمی باز شود.
لزوم باز شدن دوباره سامانه بهین یاب برای تولیدکنندگان قمی
لزوم باز شدن دوباره سامانه بهین یاب برای تولیدکنندگان قمی
به گزارش قم نیوز مجید آوری فرد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به رغبت تولیدکنندگان استان قم به شرکت در طرح رونق تولید اظهار کرد: در این طرح چک برگشتی و بدهی معوقه واحدهای تولیدی نادیده گرفته می‌شود و به همین دلیل تولیدکنندگان به دریافت تسهیلات این طرح رغبت دارند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که سامانه بهین یاب دوباره برای پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به اندازه سهمیه استان برای ثبت نام تولیدکنندگان قمی باز شود.

محمد رضا طلایی در ادامه این جلسه با اشاره به تسهیلات طرح رونق تولید در بخش کشاورزی در استان قم اظهار کرد: تاکنون در قالب این طرح 18 میلیارد تومان به تولیدکنندگان در بخش کشاورزی در استان پرداخت شد، این در حالی است که در 791 مورد تسهیلات به ارزش 92 میلیارد تومان در سامانه بهین یاب ثبت شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: امسال برای پرداخت سرمایه ثابت در بخش کشاورزی استان در قالب طرح رونق تولید، 17 مورد به بانک‌ها معرفی شدند که تاکنون تنها سه مورد به پرداخت تسهیلات رسید.

ابوالفضل فرهانی در بخش دیگری از جلسه در خصوص لزوم قانونمند شدن واحدهای تولید کفش استان قم تصریح کرد: برای ساماندهی این واحدها تلاش کردیم تا آن‌ها مجوز لازم را برای ادامه فعالیت خود دریافت کنند.

وی ادامه داد: حدود 200 واحد تولید کفش، صندل و دمپایی در استان قم وجود دارد، تعدادی از این واحدها بدون پروانه هستند و امکان نظارت بر این واحدها وجود ندارد، مصوب شده است که پروانه‌های موقت دو ساله به واحدهای بدون پروانه تولید کفش، صندلی و دمپایی استان قم داده شود.

رئیس خانه صنعت معدن و استان قم در پایان خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه تخصصی کفش استان برگزار شد که واحدهای تولیدی، دستاوردهای خود را در این نمایشگاه معرفی کردند، در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان‌های دیگر نیز حضور داشتند.  

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawynm.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما