دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 59457
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم مطرح کرد

وجود 120 نمازخانه بین راهی در استان قم

قم نيوز : رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: بیش از 120 نمازخانه بین راهی در استان وجود دارد و نگهداری از این نمازخانه‌ها کار سختی است.
وجود 120 نمازخانه بین راهی در استان قم
وجود 120 نمازخانه بین راهی در استان قم
به گزارش قم نیوز محمد خامه‌ یار امروز با اشاره به وضعیت مساجد بین راهی استان قم اظهار کرد: از مسؤولان امر در این خصوص گلایه داریم و آن‌ها باید توجه بیشتری به مساجد بین راهی در جاده قم - گرمسار داشته باشند، چرا که این جاده مسیر زائرین امام رضا(ع) است.

وی ادامه داد: مجتمع‌های بین راهی در زمینه بهداشت نمازخانه‌های خود مسؤولیت دارند، زمانی که یک نمازخانه خوب باشد، یک مجتمع بین راهی به عنوان توقفگاه خوب برای اتوبوس‌ها تبدیل می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم افزود: راهکارهایی برای حل مشکلات مساجد بین راهی در استان وجود دارد، این راهکارها در جلسات کمیته مربوطه بررسی می‌شود، البته وضعیت مساجد بین راهی استان قم بسیار بهتر از مساجد مشابه در استان‌های دیگر است.

خامه یار حجم مسافرین در محورهای استان قم را بالا دانست و تصریح کرد: بیش از 120 نمازخانه بین راهی در استان وجود دارد، احداث برخی از این نمازخانه‌ها توسط شرکت نفت، احداث برخی دیگر توسط اداره حمل و نقل و احداث مساجد دیگر توسط خیرین بود، هرچند نگهداری از این نمازخانه‌ها نیز کار سختی است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در کشور حدود 700 مسجد بین راهی در جاده‌ها وجود دارد، امروز وضعیت بسیاری از این مساجد مناسب است، این مساجد متولیان زیادی دارند و 13 دستگاه همچون دانشگاه علوم پزشکی، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات در بهره برداری از مساجد بین راهی در استان قم مسؤولیت دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjaxei.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما